Punctation is Overrated Skrevet 26. september 2013 Rapporter Del Skrevet 26. september 2013 Hei, jeg er en gutt/mann i 18 årene som trenger noe hjelp. Jeg er 175-180 høy og litt rund. Hvilke klær hadde passet best for å tilpasse kroppsfasongen min? Har vanligvis bare brukt joggebukse og hettegenser / jakke-skjorte, og er ganske lei.. Har lyst til å gå over til noe bukser som ser litt bedre ut, men ikke blir noe utfordring å gå i; idet jeg føler at fleste dongeri blir en utfordring over lengre tid. Liker å ha buksa midt på rumpa, ikke for høyt, ikke for lavt. Ser egentlig etter en casual - skater stil, med baseball caps. Hjelp meg; Klær som passer en litt større kar Helst litt casual, men ikke slækk Ikke dongeri, idet det er jævli å gå i. Basert på skater stil..? Help me out here. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 26. september 2013 Rapporter Del Skrevet 26. september 2013 (endret) Sånne bukser: http://donohues.com.au/shop/images/tj781.jpg Noe sånn på overkroppen: http://static.traderscity.com/board/userpix35/20157-men-casual-clothing-grid-zip-hoodie-short-coat-1.jpg Ikke at jeg kan så mye om skaterstil, men slike bukser er veldig myke og gode. Endret 26. september 2013 av Bruker-182691 Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 26. september 2013 Rapporter Del Skrevet 26. september 2013 Du er for gammel til å kle deg som en skater om du er 18. 3 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 26. september 2013 Rapporter Del Skrevet 26. september 2013 1 Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 26. september 2013 Rapporter Del Skrevet 26. september 2013 Tja, folka på den nederste halvdelen der er litt papegøye i klesstilen, og passer overhode ikke inn overalt. Går an å finne et slags kompromiss her. 2 Lenke til kommentar
Punctation is Overrated Skrevet 26. september 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. september 2013 (endret) Tenker mer på bare en mer casual stil, til dagligdags bruk. Å gå med dress osv er ikke for meg, går fortsatt på videregående.. casual Edit: Mener bare at jeg er glad i capsene mine, og kanskje vil fylde stilen min rundt det liksom. Hvis dere kunne være litt hjelpsom istedet for å overdrive ved å poste 40 år gamle modeller fra en dress-reklame hadde det vært jævla fett. Også siden jeg poster her er det åpenbart jeg ikke aner hva jeg snakker om, så å si at 18 år er for gammel til ditt og datt, takk; men du trenger ikke være en dritt om det eller. Endret 26. september 2013 av Punctation is Overrated Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 26. september 2013 Rapporter Del Skrevet 26. september 2013 1. Fine sko (Loake, Herring, Meermin, Allen Edmonds) 2. Rådenim 3. Gensere i merinoull. Du trenger en i navy, en i grå og en i burgunderrød. 4. Chinos 5. Oxfordskjorter 2 Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 26. september 2013 Rapporter Del Skrevet 26. september 2013 (endret) 1. Fine sko (Loake, Herring, Meermin, Allen Edmonds) 2. Rådenim 3. Gensere i merinoull. Du trenger en i navy, en i grå og en i burgunderrød. 4. Chinos 5. Oxfordskjorter Enig med Olafs anbefaling her! Hvis du ønsker inspirasjon ville jeg sjekket ut Styleforum sin SW&D-del: http://www.styleforum.net/f/13/streetwear-and-denim. De har også en tråd hvor de poster ulike antrekk som du kan sjekke ut for inspirasjon her: http://www.styleforum.net/t/164384/the-waywt-discussion-thread/101790 (fra SW&D-delen) Ellers så har Classic Menswear-delen på SF også en casual tråd hvor det postes antrekk - noen poster(e) der kan du nok ha interesse av å sjekke ut. http://www.styleforum.net/t/253842/waywrn-mc-casual-style Endret 26. september 2013 av Xtra Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 26. september 2013 Rapporter Del Skrevet 26. september 2013 (endret) Tenker mer på bare en mer casual stil, til dagligdags bruk. Å gå med dress osv er ikke for meg, går fortsatt på videregående.. casual Edit: Mener bare at jeg er glad i capsene mine, og kanskje vil fylde stilen min rundt det liksom. Hvis dere kunne være litt hjelpsom istedet for å overdrive ved å poste 40 år gamle modeller fra en dress-reklame hadde det vært jævla fett. Det er ikke snakk om å gå i dress, det er bare snakk om å ha litt mer klasse enn "kul" skaterboy. Du skal bytte stil, men vil fortsatt holde på de gamle capsene? Vi er hjelpsomme. Ta xtra og Olaf sine tips så har du snart en ny, nice stil! EDIT: Ellers er det godt å få noen nye inn her igjen. Savner fighter med random noobs vs fkm og resten av MoV Endret 26. september 2013 av hfthomas 1 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 26. september 2013 Rapporter Del Skrevet 26. september 2013 Synes det er deilig at det er blitt litt stille... Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 26. september 2013 Rapporter Del Skrevet 26. september 2013 Kan dere ikke komme med linker til noen antrekk da? Merker jeg trenger bytte garderobe selv når jeg leser her, så hadde satt pris på direkte linker til to tre antrekk fra topp til tå :-) For trådstarter som vanligvis går i joggebukser er det sikkert bedre å få konkrete linker enn "Rådenim og Chinos". Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 26. september 2013 Rapporter Del Skrevet 26. september 2013 Gå fornuftig kledd! Ikke kle deg som en fjortenåring når du er 18. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 26. september 2013 Rapporter Del Skrevet 26. september 2013 Gå fornuftig kledd! Ikke kle deg som en fjortenåring når du er 18. Har du noen konkrete tips, Birger? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 26. september 2013 Rapporter Del Skrevet 26. september 2013 Olabukse og t skjorte. Olabuke og skjorte Olabukselignende og trøye med hettejakke over når det blir kaldt... Ikke noe caps og såkalt swag style... Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 26. september 2013 Rapporter Del Skrevet 26. september 2013 Takk, Birger. Det skal jeg ha i bakhodet neste gang jeg skal kjøpe klær! Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 27. september 2013 Rapporter Del Skrevet 27. september 2013 Takk, Birger. Det skal jeg ha i bakhodet neste gang jeg skal kjøpe klær! Hvis du ikke har olabukse og skjorte fra før av så synes jeg ikke synd på deg Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 27. september 2013 Rapporter Del Skrevet 27. september 2013 Når jg skriver olabukse så mener jeg ikke de kjdelige blå hele tiden. Skifte av farger og varianter er fint, men det skjønner dere vell. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 27. september 2013 Rapporter Del Skrevet 27. september 2013 Hvis du ikke har olabukse og skjorte fra før av så synes jeg ikke synd på deg Men hvis jeg har det, så syns du synd på meg? Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 27. september 2013 Rapporter Del Skrevet 27. september 2013 (endret) Hehe. Det var vel mer noe som bare rant ut av meg. Men, alle har vel jeans og skjorte. Håper du sjekker ut streetwear & denim sidene på styleforum. Kan finne mye bra der. Endret 27. september 2013 av hfthomas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå