Gå til innhold

Hjelp til ny klesstil..

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er en gutt/mann i 18 årene som trenger noe hjelp.

Jeg er 175-180 høy og litt rund.

Hvilke klær hadde passet best for å tilpasse kroppsfasongen min?

Har vanligvis bare brukt joggebukse og hettegenser / jakke-skjorte, og er ganske lei..

Har lyst til å gå over til noe bukser som ser litt bedre ut, men ikke blir noe utfordring å gå i; idet jeg føler at fleste dongeri blir en utfordring over lengre tid.

Liker å ha buksa midt på rumpa, ikke for høyt, ikke for lavt.

Ser egentlig etter en casual - skater stil, med baseball caps.

Hjelp meg;

Klær som passer en litt større kar

Helst litt casual, men ikke slækk

Ikke dongeri, idet det er jævli å gå i.

Basert på skater stil..?

Help me out here.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenker mer på bare en mer casual stil, til dagligdags bruk. Å gå med dress osv er ikke for meg, går fortsatt på videregående..

casual

Edit: Mener bare at jeg er glad i capsene mine, og kanskje vil fylde stilen min rundt det liksom.

Hvis dere kunne være litt hjelpsom istedet for å overdrive ved å poste 40 år gamle modeller fra en dress-reklame hadde det vært jævla fett.

Også siden jeg poster her er det åpenbart jeg ikke aner hva jeg snakker om, så å si at 18 år er for gammel til ditt og datt, takk; men du trenger ikke være en dritt om det eller.

Endret av Punctation is Overrated
Lenke til kommentar

1. Fine sko (Loake, Herring, Meermin, Allen Edmonds)

2. Rådenim

3. Gensere i merinoull. Du trenger en i navy, en i grå og en i burgunderrød.

4. Chinos

5. Oxfordskjorter

Enig med Olafs anbefaling her!

Hvis du ønsker inspirasjon ville jeg sjekket ut Styleforum sin SW&D-del: http://www.styleforum.net/f/13/streetwear-and-denim.

De har også en tråd hvor de poster ulike antrekk som du kan sjekke ut for inspirasjon her: http://www.styleforum.net/t/164384/the-waywt-discussion-thread/101790 (fra SW&D-delen)

Ellers så har Classic Menswear-delen på SF også en casual tråd hvor det postes antrekk - noen poster(e) der kan du nok ha interesse av å sjekke ut. http://www.styleforum.net/t/253842/waywrn-mc-casual-style

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Tenker mer på bare en mer casual stil, til dagligdags bruk. Å gå med dress osv er ikke for meg, går fortsatt på videregående..

casual

Edit: Mener bare at jeg er glad i capsene mine, og kanskje vil fylde stilen min rundt det liksom.

Hvis dere kunne være litt hjelpsom istedet for å overdrive ved å poste 40 år gamle modeller fra en dress-reklame hadde det vært jævla fett.

Det er ikke snakk om å gå i dress, det er bare snakk om å ha litt mer klasse enn "kul" skaterboy.

Du skal bytte stil, men vil fortsatt holde på de gamle capsene?

Vi er hjelpsomme.

Ta xtra og Olaf sine tips så har du snart en ny, nice stil!

EDIT: Ellers er det godt å få noen nye inn her igjen. Savner fighter med random noobs vs fkm og resten av MoV :D

Endret av hfthomas
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...