Cuneax Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Bilde av Microsofts nye mobil-OS og en ukjent Lumia-mobil er lekket.Dette skal være Windows Phone 8.1 Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Er du sikker? Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Hehe. Jaja vi får nå se når denne nyheten dukker opp på norsk Lenke til kommentar
Mikkis2k Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 8.1? fyfaen å de releaser.. tenker de kun på det eller? hva med å ordne apps som faenke bugger seg 24/7 ? osv.. windows phone er kjempe kult.. hadde det fungert! men alle apps jeg bruker finnes bare 3/30 på windows phone :S helt på tryne- Lenke til kommentar
landisize Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 8.1 kommer på nyåret. Først kommer GDR3, en oppdatering som enkelte mener at vil gjøre det mulig for Snapchat å lage en app for WP. Tror nok herremennene jobber med å få flere apper. Lenke til kommentar
Morgis Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 8.1 kommer på nyåret. Først kommer GDR3, en oppdatering som enkelte mener at vil gjøre det mulig for Snapchat å lage en app for WP. Tror nok herremennene jobber med å få flere apper. Det er på høyttid at snap kommer inn på wp8. Selv hu mor på 50 etterlyste denne, da "alle" i syforeningen brukte snap. Selv savner jeg den også litt etter 1månedes tid med iphone og snap. Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 8.1 kommer på nyåret. Først kommer GDR3, en oppdatering som enkelte mener at vil gjøre det mulig for Snapchat å lage en app for WP. Tror nok herremennene jobber med å få flere apper. Det er på høyttid at snap kommer inn på wp8.Selv hu mor på 50 etterlyste denne, da "alle" i syforeningen brukte snap. Selv savner jeg den også litt etter 1månedes tid med iphone og snap. Last ned SDK og installasjonsfilen til Swapchat. Tok ikke lange tiden, og nå har jeg Lumia med snap. Kjipt å ikke ha en tilgang på snap når resten av vennegjengen bruker det. Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Bare litt nysgjerrig... Hva er egentlig poenget med snapchat? Lenke til kommentar
landisize Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Sende bilder av utstyret ditt eller totalt andre ting. Bildet vises i x antall sekunder. Etter at bildet er åpnet er det praktisk talt umulig å åpne det igjen. Kan tegne litt på det, samt å legge til en liten melding. Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Sånn å forstå Er vel kanskje for gammel til helt å se nytteverdien av sånt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg