Gå til innhold

Aurora Spin's and twist's

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, du trenger saktens en myggspiral oppi der. På Finnmarksvidda blir brødskiva svart av mygg før du er ferdig med å smøre sies det. Tenker da mest på V2.

I den første får jeg mer inntrykk av at lyset strømmer ut av et høl på baksiden av den brune steinen.

metallskrammelet til høyre bør og skal klones eller kuttes vekk. Det bryter med hele konseptet.

Ellers er dette bilder som sammen med enkelte av de andre du har presentert godt kan komme høyt opp og endog vinne konkurranser.

Stå på, Tommy.

Roar

Lenke til kommentar

Ja, du trenger saktens en myggspiral oppi der. På Finnmarksvidda blir brødskiva svart av mygg før du er ferdig med å smøre sies det. Tenker da mest på V2.

I den første får jeg mer inntrykk av at lyset strømmer ut av et høl på baksiden av den brune steinen.

metallskrammelet til høyre bør og skal klones eller kuttes vekk. Det bryter med hele konseptet.

Ellers er dette bilder som sammen med enkelte av de andre du har presentert godt kan komme høyt opp og endog vinne konkurranser.

Stå på, Tommy.

Roar

Tusen takk Roar for hederlig omtale!

Grunnen til at det autoværnet enda er der, er bare min mangel på PS skils, jeg prøvde men resultatet ble så mye værre enn orginalen :) så jeg skal rafinere det når kunnskapen har blitt bedre ! Nå skal så sant sies at jeg er ikke så opptatt av å vinne ting, for meg er det å fotografere noe jeg fyller dagene mine med i en søken til å mestre faget mere og mere.

Jeg setter stor pris på at folk liker det jeg lager, selv om noen av bildene mine er for spesielt intreserte ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...