sverreco Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Jeg har hatt min Samsung galaxy s3 i ett år nå, og den begynner å bli grusomt treg. ?? Hva gjør den så treg, hvordan kan jeg forhindre det? *Jeg rebooter den hver dag. *Har ikke lagret mange bilder på telefonen. *Har de appene jeg trenger, som er endel, men fortsatt... *Bruker SwiftKey til tastatur *Chrome Siden jeg ikke har noen windowsmaskin hjemme og er glad i garanti vil jeg helst unngå å roote den. Tusen takk for alle svar! Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Det enkleste du kan gjøre først må vel bli factory reset. Kjører alt tilbake til start. Husk backup av alt før du begynner. 1 Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Etter du har resatt den, så kan du med fordel slå av S-voice og sette animasjonsforsinkelsen til null. Dette vil hjelpe på resonsen i UI. Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Det kan være mangelen på TRIM som forårsaker tregheten. Denne funksjonen finnes i Android 4.3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå