Jaeggen Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Måkevingdør Bilde 1 veldig lav kontrast.. lager meg en stor plakat/lerret av denne. Bilde 2. Vet nå hvorfor det heter måkevingdører :-) Bilde 3. Ikke store vanndammen som skal til for å få seg et bad. Alle bildene er tatt på Svestadbrygga, Nesodden. Se bildet Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Hei, Jon Arne. Virkelig gode eksempler på hvorfor MB 300SL GC 1955 ble kalt "Gullwing Coupe" !. Alle tre versjonene er fine, men nummer én er rett og slett fantastisk, synes jeg. Dette bildet har en fantastisk "look", og jeg er svært imponert over din fremragende stilsans og ferdigheter med redigeringsverktøy ! Jeg har ennå mye å lære, og bildet som er nevnt ovenfor, gir virkelig inspirasjon til å prøve ut nye uttrykksformer ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Praktfull serie. Liker alle tre, men det er noe med V2 som får meg til å favorisere den selv om jeg ikke er uenig med Albert heller. Men i V2 gir den oransje bjelken god spenning i bildet.. Roar Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Fantastisk flotte Måkebilder ! Lenke til kommentar
Jaeggen Skrevet 30. september 2013 Forfatter Del Skrevet 30. september 2013 Takk for hyggelige tilbakemeldinger !! :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg