AnonymDiskusjon Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Hei! Har vært sammen med flrste dama mi i en måned i morgen. Tenkte å finne på noe spesielt. Tenkte å gå ut å spise. Er dette bra ide? Føler jeg allerede har brukt litt penger på hun, ikke så mye men. Vet ikke hva som er vanlig, at gutten betaler for sånt eller hva. Ingen av oss tjener $$ så kommer fra fæffæs lomme dette. Er lei av å være hjemme hos meg så vil helst være kortest mulig her hehehe. Tanker? Anonymous poster hash: 354df...5d7 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Ferie? Gå ut å spise? Du kan jo bare lufte tankene for hun så finner du ut hva du har råd til også gjør du noe utav det. Jeg betaler alltid når jeg tar med meg damer/venner ut for å spise. Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Håper du skriver en facebook status over hvor glad du er i hun, hun er din eneste, du har aldri elsket en annen person så høyt osv <3 Dette er en ganske bra feiring 2 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Facebookstatus er obligatorisk. Ut over det, betyr det veldig lite hva du gjør. 3 Lenke til kommentar
Kurt Cobain Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Jeg og kjæresten har vært sammen i 9 mnd og har ikke én eneste gang skrevet en status om det det er så teit synes vi begge! men alle andre gjør det jo, så. Men virkelig vi begge rister på hode av disse: "1 mnd med kjæresten min i dag, du betyr alt for meg bby, oss 2 for alltid" fysj... 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå