Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Aldri hatt kjæreste


Anbefalte innlegg

Bedre å være fair enn snill, snille folk er som regel dumme mennesker som lar seg utnytte, som kommer til kort med både hva de ønsker og gjennomføringen. Kanskje omverden ser på ham som snill men inne i seg selv kjemper han en bitter kamp på tiårsvis fordi han ikke greier å ta seg til rette nok til å komme dit han vil.

 

En snill gutt er en kjedelig random som forsvinner i mengden av hundretusener.

 

Damer vil ikke ha snille gutter, de vil ha trygghet, fremtidsutsikter og en mann som ikke bare vet hva han vil men iverksetter det.

Beklager, men der tar du veldig feil. Selvsagt vil vi ha snille gutter. Badboys som prøver hardt å være noen annen enn den de er og tror at det slår an å være tøff i trynet er ikke akkurat så turnon at det gjør noe.

 

Men om TS har lyst på ei usikker jente, så kan han for all del bare kjøre på å være badboy.

 

Anonymous poster hash: 21aa5...758

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du er langt ifra den eneste 18 åringen som aldri har hatt kjæreste, men det har du sikkert fått med deg nå.

Du høres uansett ut som en veldig koselig fyr, og jeg tror absolutt ikke du har noe problem med å få deg kjæreste om du bare går inn for det. Jeg vet det kan være vanskelig å ta kontakt med noen når man er sjenert, har samme problemet selv, men det er viktig å ikke gi opp.

 

Jeg vil også anbefale at du begynner å trene hvis du sliter med dårlig selvtillitt. Det hjalp ihvertfall veldig for meg. Men vil også si at utseende er langt ifra alt, personlighet er også utrolig viktig. Faktisk viktigere.

 

Har hatt noen gutter etter meg som ikke har vært av interesse i det hele tatt da de har oppført seg som selvopptatte idioter hele gjengen.

 

Kan ikke love deg en happy ending med den perfekte jenta, men bare du får opp selvtillitten din litt tror jeg ting blir litt lettere.

 

Og skulle alt gå til helvete kan du trøste deg, som meg, med at det ihvertfall finnes en katt for deg der ute.

Lenke til kommentar

Må takke for mange gode svar her :) er fullstendig klar over at jeg ikke bare kan sitte å vente på at noe skal skje eller at jeg ikke er den enste som har dette problemet. vet at jeg ikke trenger å haste med å få en kjæreste, men syntes at det hadde vært fint å ha en. Det å ha en person som du kan snakke om alt med, vise at hun betyr mye for deg og mye mer. hovedsakelig, så ville jeg bare ha noen gode råd og svar.

 

Til et få tall av dere, hvis dere ikke har noe positiv eller seriøst å skrive så gi faen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Beklager, men der tar du veldig feil. Selvsagt vil vi ha snille gutter. Badboys som prøver hardt å være noen annen enn den de er og tror at det slår an å være tøff i trynet er ikke akkurat så turnon at det gjør noe.

 

Men om TS har lyst på ei usikker jente, så kan han for all del bare kjøre på å være badboy.

 

Anonymous poster hash: 21aa5...758

 

 

Jeg snakker ikke om badboys og usikre jenter, men om oppegående mennesker (både menn og kvinner) som vet hva de vil i livet.

Lenke til kommentar

Må takke for mange gode svar her :) er fullstendig klar over at jeg ikke bare kan sitte å vente på at noe skal skje eller at jeg ikke er den enste som har dette problemet. vet at jeg ikke trenger å haste med å få en kjæreste, men syntes at det hadde vært fint å ha en. Det å ha en person som du kan snakke om alt med, vise at hun betyr mye for deg og mye mer. hovedsakelig, så ville jeg bare ha noen gode råd og svar.

 

Til et få tall av dere, hvis dere ikke har noe positiv eller seriøst å skrive så gi faen.

 

For det første så er det ikke et problem å ikke ha en kvinne i livet i ung alder, med mindre du har akutte behov for å etablere deg med hus og familie, noe du ikke bør ha når du er 18 år jamfør dagens samfunnsutvikling hvor det krever en viss egeninnsats i alderen 15-30 for å danne en sunn basis for resten av livet. Folk i dag blir både 25, 30 og til og med 40 år før de stifter familie og får barn og du har mer enn nok tid på å treffe en dame på naturlig vis.

 

Det kan være fint å ha kjæreste, men det er også mange forpliktelser og mas når hun ikke synes noe om at du gjør bare slik du alltid har gjort med disponering av tid. En dame er et levende menneske og du kan ikke tvinge et annet menneske til å falle for deg, det skjer når det skjer. Din oppgave i livet ditt er å gjøre det beste ut av dine muligheter hver dag.

 

Du er 18 år og har livet foran deg, ikke en på 45 år som ser tilbake på et kjæresteløst liv. Du kan derimot komme dit dersom du fortsetter å strebe etter å få kjæreste.

 

De folkene du mener ikke har noe positivt eller seriøst å skrive har antakelig vært i dine sko en gang og skriver av erfaring. Din situasjon løser seg ikke av at folk skriver det du vil høre. Den løser seg ved at du innser at du ikke må ha en kjæreste og heller bruker energien din på noe som nytter. Da skal du ikke se bort ifra at du får en kjæreste i løpet av kort tid.

 

Med mindre du kun sitter innendørs og spiller videospill de neste 20 årnene skal det gå helt fint å få en kjæreste. Strengt tatt kan man vel i dag få en kjæreste selv ved å spille videospill så man skal aldri si aldri. Du vet ikke når du møter din fremtidige kjæreste, det kan skje om to uker eller det kan ta flere år, imens må du leve livet på best mulig måte. På samme måte som at folk som skal kjøpe en dyrere gjenstand må spare opp penger slik at det matrialiserer seg når de er klare for det, får du ikke en kjæreste før du møter en som passer.

 

Nyt livet og fokuser på hva du har og hvilke muligheter du har hver eneste dag, ikke på hva du ikke har. Om et par år kommer du inn på utesteder for voksne (20-års grense) og det vil åpne seg en helt annen arena for å møte damer. Imens kan du kanskje lære deg noe dansetrinn (både klassisk og moderne), og få kroppen i god form slik at du har noe å stille opp med når den dagen kommer. Å by damer opp til dans når du ser noen du liker er et gammet triks som ikke har gått av moten.

Endret av BadCat
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

ZIp

Også har vi hørt nok fra deg.

 

Jeg må spørre hvem som ødela livet ditt slik at du kan skrive slike depressive ting til en 18 åring.

 

Du høres ut som en full far på 50 år som har vert skilt og hater eks damen sin, mens han gir tips til sønnen at han aldri må gifte seg,

 

Seriøst, det er det jeg får av tingene du skriver.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hva er depressivt med hva jeg har skrevet? Jeg forsøker å hjelpe TS slik at han slipper å lage en ny post om 22 år med tittelen "40 år og aldri hatt kjæreste." Noe av det minst attraktive som fins er en fyr som er over gjennomsnittlig interessert i å få en kjæreste. Damer vasser i tilbud om sex og forhold. En helt alminnelig fyr overgår neppe de forrige 20 tilbudene hun takket nei til. I det heletatt er det veldig dårlig å ha som intensjon å lure en dame på kroken uten å ha noe særlig i by på i forhold til alle andre innpåslitende menn hun møter i hverdagen. Den dagen man konsentrerer seg om daglige gjøremål og utstråler at man har ting på stell er man "plutselig" mer attraktiv enn de 20 forrige hun sa nei til. Hvis man i tillegg er virker tilsynelatende uinteressert kan man til og med bli uimotståelig interessant for denne kvinnen.

 

Den enkleste måten å få kjæreste på er å gi blaffen i å få kjæreste og konsentrere seg om det man skal, for ekstempel utdanning, jobb, trening, venner, hobbyer. I tillegg så setter damer pris på menn som har god økonomisk sans, kler seg vel og steller hud, negler og hår. Damer legger også merke til hvor omgjengelig en mann er i sosiale sammenhenger.

 

Damer vil ha en mann ikke en usikker gutt. Man får ikke kjæreste før man fortjener det. Selv om man kan få en kjæreste er det ikke engang sikkert at man vil ha akkurat den kvinnen.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Hva er depressivt med hva jeg har skrevet? Jeg forsøker å hjelpe TS slik at han slipper å lage en ny post om 22 år med tittelen "40 år og aldri hatt kjæreste." Noe av det minst attraktive som fins er en fyr som er over gjennomsnittlig interessert i å få en kjæreste. Damer vasser i tilbud om sex og forhold. En helt alminnelig fyr overgår neppe de forrige 20 tilbudene hun takket nei til. I det heletatt er det veldig dårlig å ha som intensjon å lure en dame på kroken uten å ha noe særlig i by på i forhold til alle andre innpåslitende menn hun møter i hverdagen. Den dagen man konsentrerer seg om daglige gjøremål og utstråler at man har ting på stell er man "plutselig" mer attraktiv enn de 20 forrige hun sa nei til. Hvis man i tillegg er virker tilsynelatende uinteressert kan man til og med bli uimotståelig interessant for denne kvinnen.

 

Den enkleste måten å få kjæreste på er å gi blaffen i å få kjæreste og konsentrere seg om det man skal, for ekstempel utdanning, jobb, trening, venner, hobbyer. I tillegg så setter damer pris på menn som har god økonomisk sans, kler seg vel og steller hud, negler og hår. Damer legger også merke til hvor omgjengelig en mann er i sosiale sammenhenger.

Det finnes mye forskjellige damer i verdenen vet du. jeg vil heller si du snakker om 25 prosent av kvinnene i Norge, lets leave it at that.

Og du høres fortsatt bitter ut. jeg vil si du har rett i noe du sier, men bare visst du har havnet i den 25 prosenten av kvinnfolk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det finnes mye forskjellige damer i verdenen vet du. jeg vil heller si du snakker om 25 prosent av kvinnene i Norge, lets leave it at that.

Og du høres fortsatt bitter ut. jeg vil si du har rett i noe du sier, men bare visst du har havnet i den 25 prosenten av kvinnfolk.

 

Straks folk begynner å dikte opp prosenttall synker troverdigheten mot null. "Hei, jeg har diktet opp en statistikk, let's leave it at that." Du må gjerne vise meg den 75% andelen kvinner som ser frem til å dele livet sitt med usikre gutter som fomler i mørket helt uten snøring på hva de driver med og totalt blottet for fokus og driv.

 

Hva er logikken din i at jeg høres bitter ut fordi jeg har observert folk som sliter og setter seg i situasjoner der de stanger hodet i en vegg fordi utrettelig over flere år forsøker å benytte "brute force" til å påvirke eksterne faktorer i steden med å jobbe med seg selv og fokusere energien der de kan utrette noe? "Den som flørter med enda en dame, søker en til jobb, ett til baklån, eller forsøker å imponere noen flere mennesker, kommer til å lykkes uten å gjøre noe konstruktivt for å oppnå det man ønsker." Det er lite konstruktivt å fortsette med en aktivitet i påvente av forbedrede resultater ut av det blå.

 

Man får kjæreste ved å bruke energien på personlig utvikling, vise med sine hverdagslige handlinger at man har ting på stell og kan tilby et konstruktivt fundament, ikke ved å bruke energi på kvinnejakt.

 

Slike ferdigheter blir også lagt vekt på når man skal søke jobb, inngå vennskap eller forretnigsrelasjoner, søke banklån, bli tatt på alvor av sine omgivelser. Det går som en rød tråd gjennom det meste man kan foreta seg.

 

"If you're failing to improve, you're improving to fail."

Endret av BadCat
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...