Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Aldri hatt kjæreste


Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Håper dere tar dere tid til å lese gjennom.

 

Jeg er en gutt på snart 18 år. jeg har aldri hatt en kjæreste før, men har veldig lyst på en. er også jomfru og aldri kysset med en jente før heller. Er ganske mye sladder på skolen og hører ofte hvem som pulte hvem i helga.Jeg prøver å ikke bry meg så mye om det. Det er ikke sex jeg tenker først på når jeg sier at jeg vil ha en kjæreste. det er det å ha en partner der vi begge er forelska i hverandre og vise at vi er glad i hverandre. vet at jeg ikke er den kjekkeste gutten på skolen eller den mest veltrente, så håper på at jenter ser etter mer enn bare dette. Det virker for meg at alle andre enn meg har en kjæreste, bare jeg går rundt på skolen og ser et par som holder hender, så merker jeg at jeg blir litt sjalu og nedfor. tenker ofte "hvorfor kunne ikke det vært meg"

 

Jeg mener selv at jeg har en god personlighet, men kan være ganske sjenert av meg. Jeg lurer på hva en jente ser i en gutt? hva kan jeg gjøre for å få en jente til å like meg? hvordan burde jeg gå frem når jeg snakker med jenter? jeg har noen venninner, men ingen som jeg hadde turt å spørre om dette til de. har vurdert å spørre en kamerat som jeg stoler på når det kommer til dette emnet.

 

Neste uke, så får jeg besøk av en god venninne som jeg ikke har sett på over 6 måneder. jeg likte henne ganske godt når jeg gikk på ungdomsskolen, men turte ikke fortelle henne det. det endte med at hun ble sammen med en av kameratene mine. de gjorde det slutt for 8 måneder siden. da hadde de vært sammen i litt over 3 år. jeg har fortsatt venn med han hun ble sammen med. men jeg har redd for at jeg kan ødelegge vennskapet hvis jeg blir sammen med denne jenta.

 

Håper på gode svar på spørsmålene over og gode tips og råd angående dette emnet :)

Hilsen små-frustrert gutt :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Først og fremst må du prate med dem og ikke vente på at noe skal skje av seg selv. Gudene vet hva de ser etter, men de ser ikke etter en kjæreste som også er deres homofile bestevenn, for å sette det på spissen.

 

Husk også at selv om du ikke kan gjøre noe med at du er stygg/lite kjekk, så kan du i hvert fall melde deg inn på et treningssenter og gjøre noe med "ikke-veltrentheten" din.

 

Endret av Zarac
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du har ihvertfall noe av det viktigste for min del. Du vil inn i et seriøst forhold hvor ikke alt baserer seg på sex. Det er så altfor mange på din alder som kun tenker på det. Jentene jeg kjenner vil også ha mye mer enn et perfekt utseende. Noe av det verste jeg vet om er gutter som er for høye på seg selv. Men hvis du vil inn i et forhold må du gjøre noe med det. Du må ta initiativ, snakke masse med henne og vise genuint at du vil ha henne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845

...men jeg har redd for at jeg kan ødelegge vennskapet hvis jeg blir sammen med denne jenta.

 

Problemet ditt i et nøtteskall.

 

Du er redd for å være en mann og du er redd for å ta litt (seksuell) risiko. Du vil helst at det skal være trygt med 100% garanti for at du ikke blir avvist. Helst vil du at hun skal ta initiativ.

 

Jeg er 29 år og har aldri hatt kjæreste, så du har god tid. Nå skal det sies at jeg har hatt en god del damer opp gjennom årene og mange som har villet være kjæresten min, men jeg var som deg en gang.

 

Debuterte vel seksuelt når jeg var rundt 21 år, så jeg var vel litt sent ute jeg også.

 

Så bare slapp av, men begynn å være litt mer 'mann'. :)

Lenke til kommentar

Jeg er jente som er like gammel som deg TS og går også VGS.

 

Jeg synes at det viktigste er at du er deg selv. Jenter er veldig forskjellige og liker veldig forskjellige typer gutter. Så selv om at du synes at du ikke er så kjekk, så finnes det nok en hel del jenter som synes du er det.

 

Nå har jeg kjæreste da, og grunnen til at jeg ble sammen med han er fordi han er veldig intelligent, morsom, søt og at han er seg selv. Jeg synes det er veldig teit med gutter som prøver å være noen andre enn den de er, og jeg kan tenke meg det må bli slitsomt i lengden å late som hele tiden.

 

Det er ingen fasit på hvordan du går frem når du prater med jenter, men jeg tenker at du må prøve å ta initiativ og ikke forvente at det er jenta som gjør det (handler ikke om kjønnsroller altså, men jeg tror mange jenter ikke er så flinke til å ta initiativ).

 

Men du må huske på det at du er bare 18 år, så det er ikke akkurat noe hastverk heller. Om du "tar hvem som helst" når du skal finne deg en dame, så er det ikke sikkert at forholdet vil vare så lenge. Det er selvsagt viktig at du finner noen du har god kjemi med og en del til felles med.

 

Og jeg vil også at du skal drite i det brukeren over her sier om at du må være mer mann osv.

Kjæresten min er også veldig sjenert rundt jenter han liker (selv om han har vært i to forhold før og er 21), men han prøver selvsagt å skjule det så godt jeg kan. Må si jeg så rett igjennom det der på første daten, men jeg synes bare det var søtt at han var sånn. :)

 

 



Anonymous poster hash: 21aa5...758
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

Støtter det hun (to) over meg sier, jeg er litt som gutten i forholdet deres.. støtter forresten å bli genuint interessert i styrketrening, veldig positiv hobby som kan fikse mye for deg! Bedre helse, bedre hverdag, mer selvtillit, bedre utseende, evnen til å løfte ting, Trynefaktor. Alt dette gjør deg bedre rustet til konversasjon, som er nøkkelen til et forhold. Du MÅ kommunisere!

Endret av Bruker-182691
Lenke til kommentar

Var i akkurat samme bås som deg trådstarter for en stund siden. Ukysset, 18 år, jomfru, aldri hatt dame osv. Til jeg fant en jente. Skal dog nevnes at jeg ble kjent med hun over sosiale medier da og vi da møttes.

 

Men uansett så bare vær den du er. Men snakker du med ei du liker, vær hyggelig. Det er viktig å vise at du er ordentlig og snill gutt. Jenter vil ha det.

Ikke vær redd for å snakke med jenter heller. Bli med på fester.

 

Trodde jeg ikke skulle finne en dame heller, tenkte akkurat som deg, men det gjorde jeg.

 

Anonymous poster hash: 7d215...319

Lenke til kommentar

Trening gir ikke bedre utseende, men det gir en boost i selvtilitten. Har slanka meg + har started med egenvektstrening og merker veldig bra forbedring. Driver med styrketrening fordi jeg var redd for gutter før. Trodde alle skulle banke meg (helt seriøst)

Har en relativt bra kropp nå, men jeg er ikke typen som driver å flasher meg for alt og alle, men det gir en boost fordi jeg tør å være meg selv, jeg tør å vise fram mitt utseende, fordi jeg er veldig heldig på det området.

Selvtilliten har blitt rett og slett bedre fordi jeg tør å være meg selv nå. Har både vært feit for 3 år siden og tynn fra slutten av 2011 til begynnelsen av 2013



Anonymous poster hash: 19762...b27
Lenke til kommentar

Hva skal du med kjæreste? Å bli kjæreste med noen løser ingen problemer og skaper tusen nye. Det er noe man får når diverse annet er på plass, ikke noe man griper etter i desperasjon.

 

En illusjon om at noen elsker deg og at du har en verdi, en illusjon som brister når hun pakker sakene og drar til grønnere gress. Sikkert spennende med damer i den alderen men det er hundre andre ting du bør tenke på før du bruker energi på å bekymre deg over at du ikke har kjæreste.

 

Det er mye bedre om du greier å definere verdi på en annen måte eller fokuserer på progress i noe som gir deg en fremtid, kanskje damene blir helt ville etter å være med nettop deg. Mennesker som ikke går inn for å utgjøre en forskjell er akkurat like middelmådige og kjedelige som alle andre. Det er iallefall bare å glemme konseptet med bra personlighet og snill gutt, isåfall forsvinner du i mengden.

Endret av BadCat
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hva skal du med kjæreste? Å bli kjæreste med noen løser ingen problemer og skaper tusen nye. Det er noe man får når diverse annet er på plass, ikke noe man griper etter i desperasjon.

 

En illusjon om at noen elsker deg og at du har en verdi, en illusjon som brister når hun pakker sakene og drar til grønnere gress. Sikkert spennende med damer i den alderen men det er hundre andre ting du bør tenke på før du bruker energi på å bekymre deg over at du ikke har kjæreste.

 

Det er mye bedre om du greier å definere verdi på en annen måte eller fokuserer på progress i noe som gir deg en fremtid, kanskje damene blir helt ville etter å være med nettop deg. Mennesker som ikke går inn for å utgjøre en forskjell er akkurat like middelmådige og kjedelige som alle andre. Det er iallefall bare å glemme konseptet med bra personlighet og snill gutt, isåfall forsvinner du i mengden.

kunne ikke vært mer enig :)
Lenke til kommentar

Var den første som så denne tråden , og fy faen , dere har gitt de verste svarene og latt deres egne problemer inn i denne fyrens innlegg.

 

Denne personen virker som en helt normal fyr og tviler på at han vil være singel lenge.

 

Kan ikke bare noen trøste denne fyren og si at ting blir bedre ?

 

Det er absolutt ingen automatikk i at ting blir bedre og det var heller ikke slike oppmuntringer han spurte etter. Dem kan han sikkert få av sin mor.

Lenke til kommentar

Det er iallefall bare å glemme konseptet med bra personlighet og snill gutt, isåfall forsvinner du i mengden.

Det er klart jentene vil ha bra personlighet og snill gutt. Det er bare det at blant unge gutter er det for det meste "bad boys" som har den selvsikkerheten og fravær av "neediness" som jenter tiltrekkes av. Problemet de fleste snille gutter har er at de ikke bare er snille fordi de er snille, men fordi de er usikre og desperate etter kjæreste. "Oj, kom jeg borti deg? Unnskyld, det var ikke meningen i det hele tatt.", *Kjøper dyr øl til jenta og håper at han kommer til å få seg noe gjennom snik-prostituering*

 

Unge jenter føler seg også usikre, slemmegutane ser ut til å kunne være den som kan beskytte dem fordi de tør å la være å pingle seg, og fordi de tilsynelatende er gode nok til å få hvem som helst siden de ikke prøver så hardt. De blir sammen, så finner slemmegutten seg en penere jente, og jenta lurer på hvorfor alle gutter er slemme, og hvor de snille guttene er. De snille guttene lurer på hvorfor de ikke får seg dame, de ser på slemmegutten som får seg dame, og konkluderer med at jenter er slemme og liker slemmegutter. Så spør de seg, hvor er snillejentene?

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Bedre å være fair enn snill, snille folk er som regel dumme mennesker som lar seg utnytte, som kommer til kort med både hva de ønsker og gjennomføringen. Kanskje omverden ser på ham som snill men inne i seg selv kjemper han en bitter kamp på tiårsvis fordi han ikke greier å ta seg til rette nok til å komme dit han vil.

 

En snill gutt er en kjedelig random som forsvinner i mengden av hundretusener.

 

Damer vil ikke ha snille gutter, de vil ha trygghet, fremtidsutsikter og en mann som ikke bare vet hva han vil men iverksetter det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...