JonH Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Passerte stedet ikke lenge etter det skjedde, og det var tett tåke og dårlig sikt den dagen. Motorsykler har jo bare ett lys foran, så kanskje bussjåføren trodde det var en bil lenger unna? Klassisk eksempel på "størst først" Opplevd et par ganger at busser begynner å kjøre ut av holdeplassen før de blinker. Ene tilfellet i 70-sone bare noen hundre meter unna der denne ulykka skjedde. Lenke til kommentar
Espen_Fr Skrevet 9. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2013 (endret) Hallo! Ja kan hende.. Og ja.. Brakk hele venstre side av ansiktet som nå er oppbygd igjen, 2 ribbein, venstre håndledd og venstre lårbein og en liten hjerneskade som heldigvis blir helt bra igjen! Så alt i alt så gikk det bra! Det vil jeg absolutt si! Og skal absolutt stå på mitt bare jeg hører noe fra Politiet.. Og jeg også har måttet kjøre over i andre kjørefelt etter disse elskede bussjåførene bare drar ut og blinker når dem er midt i kjørefeltet... Endret 9. oktober 2013 av Espen_Fr Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 IKke vent på NOEN! Følg opp og push på selv. Om du ikke har fått oppgjør enda bør du pushe forsikringsselskapet, ev. kontakte advokat. Lenke til kommentar
BertNaked Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 "102 - Ingen avstigning før Aker Sykehus" Ahaahha 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå