CrabHabit Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Hei, jeg har hatt en stasjon'r PC i over to år nå og alt har fungert helt fint. Jeg har testet flere operativsystemer og alt har fungert heidundrendes. For øyeblikket kjører jeg: Windows 8 Pro 64 Bit SAMSUNG SPINPOINT F3 1TB SATA/300 7200RPM 32MB CORSAIR CX 600W V2 ATX12V 2.3 / EPS12V PSU CORSAIR 4GB DDR3 XMS3 INTEL I5/I7 PC12800 1600MHZ CL9 (2X2GB) ASUS GEFORCE GTX 560 TI DCII TOP 1GB PCI-E DVI/HDMI AMD PHENOM II X6 1090T BE 3.2GHZ 9MB SOCKET AM3 BOX INTEL 330 SERIES 2.5" 180GB SSD SATA/600 MLC 25NM RESELLER BENQ GL2450HM 24" WIDE TFT LED BLACK Problemet mitt for øyeblikket er at siden mandagt har maskinen min gått inn i en elelr annen transe der den må tenke seg om i minst 1 minutt før den orker å åpne et program. Oppstarten går plettfritt, og alle programmer kommer opp kjapt, men da man klikker på ett, skjer det ingenting, og programmet kommer opp 1-2 minutt eller senere. Om dette i tillegg er en nettleser så bruker den minst like lang tid etter at den har fått en URL før den begynner å laste inn siden. Jeg har kjørt diverse antivirusprogrammer og de ser ikke ut til å finne ut noe, det ser helleri kke ut til å være HDD'en eller SSD'en da det er tilfelle uansett hvor programmet er installert. Jeg vet ikke lenger hva jeg skal ta meg til å gjøre eller hvordan jeg skal fikse dette. Så hvist noen har noen ideer eller tiltak, hadde det vært fantastisk å høre disse Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Oppdater firmware på SSD disken din. Det er ikke unormalt at SSD disker "fryser" innimellom. Se også igjennom prosess lista di om du finner noe som stapper kork i ræva på CPU`en din når den "fryser". 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå