C0bra Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Hvilken av disse 2 er best? Lenke til kommentar
JonV Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Støy Be Quiet Power Be Quite Har 520W selv og den er RÅ Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 30. september 2003 Forfatter Del Skrevet 30. september 2003 Andre folk med erfaringer? Det er BeQuieten jeg har mest lyst på.. men kjøper ny pga. at psu'en min stopper oc.. så derfor må den være BRA også.. Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Lurer på det samme selv. Tror jeg skal kjøpe BeQuiet PSU. Synd de ikke har 550W inne på 3dfxcool. Lurer også på om det er noen forskjeld på BeQuiet 420W og BeQuiet 420W Colorline? Utenom at Colorline har leds i viftene. Har hørt endel positivt om BeQuiet PSU'n. Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Har selv Fortron med 120 mm vifte, den er så godt som lydløs. Bruk PSU'en sammen med et P4 system. Meget godt fornøyd. :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå