k-orm Skrevet 25. september 2013 Rapporter Del Skrevet 25. september 2013 Da er det bare å vente på test. Er den like bra som Panasonic TX-P60ZT60? (Eller er det TX-L65WT600E som er flaggskipet nå?) Lenke til kommentar
Gibblay Skrevet 25. september 2013 Rapporter Del Skrevet 25. september 2013 Enkelte vil ikke ha tuner i huset i det hele tatt... Synd de ikke kan lage rene monitorer. Uten tuner, uten høytaler og uten smart-tv Finnes da en drøss med slike modeller. Kan legge ved link på et par modeller. http://www.prisjakt.no/product.php?p=1821572 http://priser.teknofil.no/sok/?q=samsung%20lh75mebplgc/en Ikke sikkert de tilfredsstiller alle dine krav, men uten tuner er de for dem som er opptatt av det. Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 26. september 2013 Rapporter Del Skrevet 26. september 2013 Enkelte vil ikke ha tuner i huset i det hele tatt... Synd de ikke kan lage rene monitorer. Uten tuner, uten høytaler og uten smart-tv Du hellige gral så mye jeg har mast om akkurat det samme. Ain't gonna happen, tydeligvis. Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 27. september 2013 Rapporter Del Skrevet 27. september 2013 Den inngangsboksen var ingen dum idé. Da slipper man alle de stygge kablene oppetter veggen. Er ikke verre enn å koble alt til AV-reciever, og så en enkelt HDMI-kabel opp til TV. Slik har ihvertfall jeg det koblet opp. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 27. september 2013 Rapporter Del Skrevet 27. september 2013 15" uten den stygge numpadden? hvilken modell er det? Det medfølger en SCART til HDMI kabel - hva er problemet? Eg har vel aldri sagt at det er ett problem har eg? Men det er vel ingen som kjøper en slik TV for å fore den med så dårlige signaler som en enhet med scart-kabel gir? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 27. september 2013 Rapporter Del Skrevet 27. september 2013 Eg har vel aldri sagt at det er ett problem har eg? Men det er vel ingen som kjøper en slik TV for å fore den med så dårlige signaler som en enhet med scart-kabel gir? Som sagt tidligere i tråden så kommer det jo an på hva man har av utstyr Scart gir ikke de beste signalene men hvis man vil bruke utstyr som fungerer best med scart så er valget greit Dette i tillegg til at det andre man ønsker å koble til jeg har en ekstern opptakeren som har bare HDMI ut( ikke inn) man kan koble den til en TV med HDMI men man kan ikke koble dekoderen til med HDMI selv om dekoderen også bruker HDMI ut for den nevnte tv blir det mye av det samme Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 29. september 2013 Rapporter Del Skrevet 29. september 2013 "Men denne løsningen er ny, der du kan trykke frem kameraet." Du trykker frem web kameraet på F8005 serien også. Fjernkontrollene er forøvrig også helt like i utseende. Lenke til kommentar
TStensland Skrevet 7. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2013 Scart kabelen regner jeg med er for tilkobling av Apple utstyr, er ihvertfall det den er til ipå min TV. Man MÅ ikke bruke begge fjernkontrollene, du kan fint velge å bruke bare touch-kontrollen eller bare "standard"- utgaven Det er da flere en Apple som bruker scart. Mulig det, men er vel bare de som bruker kontakten som sitter i andre enden, det er nemlig ingen HDMI kontakt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå