OHJohansen Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Selskapets nye grom-TV har funnet veien til våre lokaler.Unboxing: Samsung UE65F9005ST Lenke til kommentar
Populært innlegg Dragavon Skrevet 25. september 2013 Populært innlegg Del Skrevet 25. september 2013 Å bruke scart på en slik TV blir omtrent som å sette sykkelhjul på en F1-bil 12 Lenke til kommentar
G Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Enig det der Scart-opplegget ga et dårligere helhetsinntrykk. Samt at man må ha 2 fjernkontroller gir også et meeeget dårlig inntrykk. 1 Lenke til kommentar
genesis Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 (endret) 15" uten den stygge numpadden? hvilken modell er det?Det medfølger en SCART til HDMI kabel - hva er problemet?Jeg skulle gjerne sett tuner fjernet, samt alt det andre gamle vrælet. Hvordan fungerer One Connect? Er den plassert vekke ifra selve TVen eller festes den under i etterkant?Kan dere ta noen skikkelige bilder av baksiden? Gjerne der med kontaktene. Endret 10. januar 2014 av Zeph Lenke til kommentar
kremt Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Det er vel denne: http://www.netonnet.no/art/tv-og-bilde/tv-lcd-led-og-plasma/4kultrahd-tv/samsung-ue65f9005stxxe/192443.8300/ 50 lapper er jo penger det også, og det er fortsatt ikke OLED. Undres over hvor mye prisen kunne vært kuttet uten alt dritt som heter SMART. Ser for meg en 10 tusen hvertfall. Samtidig hadde det vært interessant og sett hva man får av projektor til denne prisen. Noen som har god greie på slikt? 2 Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Synd at de skal ha den skrikende harry chrome rammen rundt. Den er heldigvis mindre sett forfra, men fortsatt helt unødvendig... Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Den inngangsboksen var ingen dum idé. Da slipper man alle de stygge kablene oppetter veggen. Lenke til kommentar
Dahhr Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Bare for å småspikke, "push to play" kameraet er ikke nytt. Har hvertfall samme løsning på 55" F8000 serie samsungen her hjemme. For øvrig liker jeg foten på denne skjermen mye bedre enn den som kommer med den hos meg. 1 Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Jeg skulle gjerne sett tuner fjernet, samt alt det andre gamle vrælet. Du må huske på at mange ønsker å bruke den interne dekoderen / tuneren . De vil kvitte seg med den eksterne dekoderen 1 Lenke til kommentar
TStensland Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Scart kabelen regner jeg med er for tilkobling av Apple utstyr, er ihvertfall det den er til ipå min TV. Man MÅ ikke bruke begge fjernkontrollene, du kan fint velge å bruke bare touch-kontrollen eller bare "standard"- utgaven Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Enkelte vil ikke ha tuner i huset i det hele tatt... Synd de ikke kan lage rene monitorer. Uten tuner, uten høytaler og uten smart-tv 4 Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Enkelte vil ikke ha tuner i huset i det hele tatt... Synd de ikke kan lage rene monitorer. Uten tuner, uten høytaler og uten smart-tv Skulle likt å sett de som hurtigkoblingmoduler som var ekstra utstyr... Lenke til kommentar
G Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 (endret) Den inngangsboksen var ingen dum idé. Da slipper man alle de stygge kablene oppetter veggen. Jeg håper bare det er fritt for implementering av HDMI-splitter inni den / slike eksterne dockingstations, dvs. at jeg håper det er ordentlige HDMI-tilkoblinger og ikke sånn jalla man finner i HDMI-splittere. Eksempelvis har jeg selv en gang hatt en HDMI-splitter som tok knekken på den digitale Get-boksen (1.generasjons HD-boks) sine signaler, men om jeg satte kabelen direkte fra den Get-boksen til den ene stykk HDMI-inngangen på HD-ready TV'en så var det ganske bra signaler. Endret 25. september 2013 av G Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Så det er ingen hdmi tilkoblinger bakpå TV? Hvordan er delayen på denne boksen ved feks spilling? Lenke til kommentar
Bleenda Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 "Push-to-eject" løsningen på kameraet er strengt tatt ikke noe nytt på denne modellen. UE55F8xxx ++ har også dette. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Scart kabelen regner jeg med er for tilkobling av Apple utstyr, er ihvertfall det den er til ipå min TV. Man MÅ ikke bruke begge fjernkontrollene, du kan fint velge å bruke bare touch-kontrollen eller bare "standard"- utgaven Det er da flere en Apple som bruker scart. Lenke til kommentar
Even mikal Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 he he, du kjøper ikke en så dyr og god tv til å se på VHS filmer ha ha Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 (endret) he he, du kjøper ikke en så dyr og god tv til å se på VHS filmer ha ha Det kommer jo an på hva man har fra før av utstyr Det er jo ikke alle som bytter ut alt på en gang Endret 25. september 2013 av den andre elgen Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Blir denne premie i en weekend-konkurranse? 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Pen skjerm altså....spørs nok om det blir en 4K TV iløpet av 2014.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå