Laila - Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Fremmed land. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Et annerledes landskapsbilde dette likte jeg!! mvh Tove Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Om du syns det er kjølig, kan du jo øke fargetemperaturen. Tror også bildet hadde gjort seg i svart/hvitt. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 25. september 2013 Forfatter Del Skrevet 25. september 2013 Et annerledes landskapsbilde dette likte jeg!! mvh Tove Tusen takk Ovidia. Var ganske spesielt det stedet der. Er nok ikke mulig å gjengi stemningen fullt ut, i alle fall så klarer ikke jeg Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 25. september 2013 Forfatter Del Skrevet 25. september 2013 Om du syns det er kjølig, kan du jo øke fargetemperaturen. Tror også bildet hadde gjort seg i svart/hvitt. Tusen Takk Erik! Nei, jeg ønsker bildet kjølig. Det var veldig kjølig lys, goldt, og virket kanskje litt overnaturlig når vi var der. Jeg ønsker kanskje og forsterke den stemningen. Vanskelig å gjengi det. Litt redd for å gjøre det ennå kjøligere, men lurer på om det kan være andre ting å gjøre bedre. Ja jeg prøver det gjerne i svart/hvitt. Veldig spennende å kjøre inn i Sverige forresten. Så artig - vi har jo vært på Akam en stund og blitt "kjent" med en del fotografer. Når vi kjørte her så snakket vi om at nå var vi i Erik Nordhagen sitt landskap. Har jo stor sans for dine stemningsfulle landskapsbilder. Når vi er ved kysten eller fjellet kobler vi det mot andre fotografer. Så gjenkjennelsen er der og vi forstår mer og mer hvor variert alt er. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Om du syns det er kjølig, kan du jo øke fargetemperaturen. Tror også bildet hadde gjort seg i svart/hvitt. Tusen Takk Erik! Nei, jeg ønsker bildet kjølig. Det var veldig kjølig lys, goldt, og virket kanskje litt overnaturlig når vi var der. Jeg ønsker kanskje og forsterke den stemningen. Vanskelig å gjengi det. Litt redd for å gjøre det ennå kjøligere, men lurer på om det kan være andre ting å gjøre bedre. Ja jeg prøver det gjerne i svart/hvitt. Veldig spennende å kjøre inn i Sverige forresten. Så artig - vi har jo vært på Akam en stund og blitt "kjent" med en del fotografer. Når vi kjørte her så snakket vi om at nå var vi i Erik Nordhagen sitt landskap. Har jo stor sans for dine stemningsfulle landskapsbilder. Når vi er ved kysten eller fjellet kobler vi det mot andre fotografer. Så gjenkjennelsen er der og vi forstår mer og mer hvor variert alt er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg