Rescue me Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Hei. Tittelen sier vel det meste: Har jenter bedre sidesyn enn gutter? Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Jeg vil si nei. Sidesynet mitt er hvertfall perfekt hvis jeg ser noe fint i øyekroken, for eksempel en jente jeg ikke burde titte på. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 25. september 2013 Forfatter Del Skrevet 25. september 2013 (endret) Jeg vil si nei. Sidesynet mitt er hvertfall perfekt hvis jeg ser noe fint i øyekroken, for eksempel en jente jeg ikke burde titte på. Føles ut som om jeg har elendig sidesyn, eller driver ikke å fokuserer noe i sidesynet i hvert fall. Kan bruk av linser være en årsak? Endret 25. september 2013 av Kun10kr Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Føles ut som om jeg har elendig sidesyn, eller driver ikke å fokuserer noe i sidesynet i hvert fall. Kan bruk av linser være en årsak? Sidesynet er vell forskjellig fra person til person. For eksempel så har meg 84% nedsatt syn på venstre øye, men mitt høyre øye har helt perfekt syn. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 (endret) Ja, kvinner har bedre sidesyn enn menn. Dette kommer av at tradisjonelt sett har kvinner samlet mat til familien, mens menn har jaktet. Du kan jo bare se på andre dyr, rovdyr har gjerne øynene plassert tett, mens planteetere har øynene nærmest på siden av hodet. Endret 25. september 2013 av Phileas Fogg 1 Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 25. september 2013 Forfatter Del Skrevet 25. september 2013 (endret) Ja, kvinner har bedre sidesyn enn menn. Dette kommer av at tradisjonelt sett har kvinner samlet mat til familien, mens menn har jaktet. Du kan jo bare se på andre dyr, rovdyr har gjerne øynene plassert tett, mens planteetere har øynene nærmest på siden av hodet.Jeg har mange ganger innbilt meg at jenter har bedre sidesyn . Endret 25. september 2013 av Kun10kr Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Irriterende, jeg også vil ha godt sidesyn og se flere farger! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå