lars1 Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Hei! Lurer bare på om noen som kan fortelle meg hvordan man lager forsterker til forskjellige trådløse ting.. er det lengden på antennen som har noe å si hvem frekvens den sender eller hvordan henger ting sammen ? Lenke til kommentar
tempezzzt Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Desverre må jeg meddele at det iht lovverk gitt fra Post og Teletilsynet - ikke er lov til å gå over fastlagte effekt-grenser på radiosignaler.. ..Så hvis du vil bygge en forsterker - bør du nok sjekke opp med de før du setter igang... (Ellers kommer mannen med peileantennen og gir deg juling) Anbefaler heller å ta en titt på forskjellige antenneløsninger. Alle produsenter av wireless (som jeg vet om) produserer også andre, og mye bedre antenneløsninger for bedre rekkevidde. (Basert på mer direktiv sending og mottak).. Uansett koster dette litt penger dah.. Men antakelig billigere en å bygge en amp. thats life EDIT: http://www.npt.no Lenke til kommentar
zyp Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Alle produsenter av wireless (som jeg vet om) produserer ogsåandre, og mye bedre antenneløsninger for bedre rekkevidde. Vel... det kan jo være at han vil ha større rekkevidde på trådløst tastatur, og har aldri sett ekstraantenne til slikt Lenke til kommentar
tempezzzt Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 ..må kanskje revurdere bruken (Ikke minst kvaliteten) av trådløs tast. og mus da.. Mitt Logitec tastatur funker når jeg sitter på dass.. Og det burde vel holde. Mus - tja.. sier seg selv; Det er fali å ta med mus på dass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå