Lykketrolling Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Hadde det morsomt på motorveien. En ting er at folk kan bli forbannet når de er til fots, men ante faktisk ikke at de kunne bli like forbannet når de kjører. Dyttet borti en bil så han kjørte over i feil kjørebane, og da var helvete løs, for å si det sånn. Fyren fulgte etter meg ganske lenge, kræsjet inn i meg bakfra og prøvde å dytte meg ut av veien. Til slutt kræsjet jeg og stoppet, og fyren stoppet bilen sin, kom ut av den og prøvde å slå meg ned. I kampen klarte jeg å slå ham over i feil kjørebane, hvor han ble overkjørt av en trailer. Neste fyr var om mulig enda bedre. I stedet for å stoppe bilen min og starte en slosskamp, dyttet jeg han så godt jeg kunne over i feil kjørebane. Det gikk som det måtte gå. Han kræsjet front mot front... med en politibil, av alle ting. Det ble ikke populært. Bare synd politiet så det var jeg som dyttet ham, så jeg fikk skylda. Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Bildet sier vel nok 2 Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 3. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2013 (endret) Bildet sier vel nok I helv... xD Endret 3. oktober 2013 av nicwillu Lenke til kommentar
Pugnax Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Hadde en morsom bug, jeg sto stille og det foregikk en biljakt. Jeg kjørte litt frem og bilen som ble jaget kræsjet i meg. Bilen pant opp i lufta traff blimpen og eksploderte. Jeg daua, men lo godt Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Dette er sikkert noe alle har gjort, men jeg synes det er rasende festlig å kjøre vannskuter opp og ned elver, samt se hvor langt jeg kommer oppover de små bekkene. Har ikke spilt så mye enda, så jeg har mye igjen å utforske. Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 (endret) Min nye hobby in game er å kidnappe folk i biler og busser med cargobob, er så hysterisk å sette dem fra seg på høye bygninger å se dem springe utafor. cargobob er den beste investeringen jeg noen gang har gjort, det var sånn jeg fikk bilen på den høyeste bygningen som vist i bilde over også . Åpner en hel del muligheter for å hoppe falskjerm med diverse kjøretøy fra forskjellige høyder også! Edit: målet for dagen er å kidnappe en politibil i fart og sette dem fra meg på ei øy ett eller annet sted. Endret 4. oktober 2013 av XfsB Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 på tide å gjennoplive denne tråden Farthest free-fall survived: 5,996.49 ft (1.82773015 km) var 3 som hoppa, bare jeg som overlevde! Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Hvordan? Landa du på de andre? :-P Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 var et synkronstup, en døde av å treffe meg, andre bomma på sjøen. Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 et av mange forsøk på å nå toppen av mount chillad med rare kjøretøy. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå