maqern123 Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Hei! har startet på høyskolen, i august har jeg funnet ut att jeg har masse fri timer på skolen, og for ikke satt opp myfreedom og freecap. Vet ikke om det fungerer,eller om jeg gjør noe feil. har fulgt denne guidenhttp://heavyforum.forumotion.com/t29-hvordan-spille-wow-lol-eller-lignende-spill-pa-skolen Men hvis det er noen der ute med ikt bakgrunn som kan hjelpe meg så vennligst kommmenter under. Problemet er når jeg skal prøve og spille på skolen sitt nett,jeg har eget brukernavn og passord. Og ikke kom med kjennepreiken pls, "ikke spill på skolen osv" Har full kontroll så ikke tenk på det Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Det ligger vell i brannmuren. Flinke IKT folk som passer på at kidsa ikke bruker skolemaskiner til ting de ikke skal brukes til. Fritimene kan du forresten bruke til lekser og å ligge litt forran i pensum. Lenke til kommentar
RqO Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Teamviewer/logmein, og remote hjemmepc? Tror de fleste skoler har blokkert for yourfreedom og det for lenge siden. Lenke til kommentar
maqern123 Skrevet 25. september 2013 Forfatter Del Skrevet 25. september 2013 Takk @RqO skal finne mer ut om Teamviewer/logmein. Remote hjemmepc, vil ikke det si jeg må ha en pc som står på hjemme? Har kun en laptop, har ikke investert i noe stasjonær pc siden jeg reiser mye, har en asus g74. -takk for svar Teamviewer/logmein, og remote hjemmepc? Tror de fleste skoler har blokkert for yourfreedom og det for lenge siden. Takk @RqO skal finne mer ut om Teamviewer/logmein. Remote hjemmepc, vil ikke det si jeg må ha en pc som står på hjemme? Har kun en laptop, har ikke investert i noe stasjonær pc siden jeg reiser mye, har en asus g74. -takk for svar Lenke til kommentar
maqern123 Skrevet 25. september 2013 Forfatter Del Skrevet 25. september 2013 Det ligger vell i brannmuren. Flinke IKT folk som passer på at kidsa ikke bruker skolemaskiner til ting de ikke skal brukes til. Fritimene kan du forresten bruke til lekser og å ligge litt forran i pensum. Det har du het rett i,men som jeg nevnte har full kontroll og når jeg føler det ikke er nødvendig. Har ikke problemer med og spille for mye etc, det er begrenset hvor mye jeg bruker tid på pcen, men av og til så kan vi ha opptil 4 fri timer. Ligger godt an på skolen,når det gjelder pensum. Lenke til kommentar
RqO Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Takk @RqO skal finne mer ut om Teamviewer/logmein. Remote hjemmepc, vil ikke det si jeg må ha en pc som står på hjemme? Har kun en laptop, har ikke investert i noe stasjonær pc siden jeg reiser mye, har en asus g74. -takk for svar Takk @RqO skal finne mer ut om Teamviewer/logmein. Remote hjemmepc, vil ikke det si jeg må ha en pc som står på hjemme? Har kun en laptop, har ikke investert i noe stasjonær pc siden jeg reiser mye, har en asus g74. -takk for svar Du må ha en PC som du kobler deg til (fjernstyrer) ja. Laptop funker fint det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå