Trailerduck Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 (endret) Løst Endret 7. oktober 2013 av Stianskot Redigert dårlig emnetittel Lenke til kommentar
dbass Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Koble cat5 fra PVR inn i maskinen istedenfor gjennom router, og se om det løser problemet ditt. Feilsøk, lokaliser feilen din. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Kan jo sjekke driftsmeldinger om det er noe i området. Eller ringe Get på 02123. Der jeg bor har Get varslet om periodiske brudd på dagtid pga oppgraderinger. Lenke til kommentar
Trailerduck Skrevet 25. september 2013 Forfatter Del Skrevet 25. september 2013 Får heller ikke svar når jeg pinger DNS'en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå