Dimm Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 noen som vet hvordan man kan få det til å boote fra win98 oppstarts diskett? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Quote: Dimm skrev (2002-02-15 14:59):noen som vet hvordan man kan få det til å boote fra win98 oppstarts diskett? Normalt sett så skal du bare sette i diskett stasjonen din som første alternativ i bios. Lenke til kommentar
Dimm Skrevet 15. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2002 døøøhh ! tror du ikke jeg har testet det? men den vil ikke boote uanz Lenke til kommentar
arthur_mukk Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Sikkert like dumt som forrige svar, men kan du ikke bare boote fra cdrom? Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 har du vurdert å idet hele tatt sjekke om diskett stasjonen funker ? - kan være kabel som er ute,.. eller noe lignende ,... eller det er ikke sikkert at du har på floppy boot i bios.... Du kan prøve å endre oppstartsrekkefølgen isåfall,... Å lage en ny disk er også aktuelt vet du,... disketter er ikke mye troverdige,... [ Denne Melding var redigert av: alaruz på 2002-02-15 17:55 ] Lenke til kommentar
Dimm Skrevet 15. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2002 den står som first boot device, boot disken funker, sjekka kablene, men den vil ikke boote ! *irritert* Lenke til kommentar
pegg Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Funker hos meg. Har du prøvd å laga ny oppstartsdiskett? Lenke til kommentar
Dimm Skrevet 17. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2002 fandt ut hvorfor den ikke ville boote fra floppy, floppyen var defekt, kunne ikke teste dette med en gang fordi jeg måtta skaffe en floppy som funka for a teste om det virka da (faen for ei rotete settning :smile: ) men maskinen vil likevell ikke installere noe os (bortsett fra win98, som man kan installere på en ovn om det så skulle være) mistenker at hovedkortet er skadet.. noen som har vert borti noe liknende? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå