linaom96 Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Glemte nøkkelen i tenninga og tenninga sto på en hel natt så det førte til at bateriet var helt utladet. Er det noen som helst måte å starte den på uten lader eller lignende? har ikke lader og bor på hybel og forelder bor langt unna? Noen tips om hva jeg kan gjøre? er virkelig avhengig av den!! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 (endret) Her må du nok skaffe deg en batterilader og la batteriet lade en del timer. Clas Ohlson, Biltema, Jula, eller lignende. Eier du en motorsykkel i det hele tatt er dette et must. Endret 25. september 2013 av Vertical^ Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 (endret) Er det ikke kickstart på den? Kanskje det funker å trille den i gang, nedover en bakke. Endret 25. september 2013 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Vil tro det er en scooter, og da finner du nok ingen kick. Det kan funke å trille den i nedoverbakke, men du burde uansett lade batteriet ettersom det har vært flatt. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 (endret) Min Peugeot Speedfight moped har kick. Veldig nyttig når batteriet av ulike årsaker er flatt. Men Speedfighten min har variator/automatgir, så den kan ikke startes ved å trille ned en bakke. Endret 25. september 2013 av Mannen med ljåen 1 Lenke til kommentar
linaom96 Skrevet 27. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2013 Vil tro det er en scooter, og da finner du nok ingen kick. Det kan funke å trille den i nedoverbakke, men du burde uansett lade batteriet ettersom det har vært flatt. Lett-mc er dette, racing.... Ingen kickstart og ingen lader grunnet jeg bor på hybel men har hjemme mn nå er alt ordnet så takk for svar! Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 (endret) Hvis det er en lett-MC for racing, så har den vel girkasse og clutch? Da er det bare å holde inne clutchen, trille nedover en bakke, og slippe clutchen rolig. Da tvinges motoren til å gå rundt. Endret 27. oktober 2013 av Mannen med ljåen 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå