Braindawg Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 har nå prøvd å få tilgang til PSN accounten min i 2 dager, men får aldri rett svar. hver gang jeg sender inn mail til PSN support så får jeg svar fra Nordisk film Hotline, er dette legit? sender mail både til hoved support mailen demmers og den norske support mailen. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Ja, det er Nordisk film som styrer med dette her til lands. Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 26. september 2013 Forfatter Del Skrevet 26. september 2013 Takk for svar, de kunne vist ikke hjelpe meg uansett. Er det noe vits å lage ny PSN bruker eller er det noen her som har noen tips? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Hva er det som er feil da? Husker du ikke passord? Om det er det som er problemet så kan du jo trykke på den velkjente "Glemt passord" knappen og få hjelp på mailen din. Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 26. september 2013 Forfatter Del Skrevet 26. september 2013 har ikke glemt passord, det funker bare ikke, kan ikke resette passord fordi de ikke kan validere brukeren min. det virker som om brukeren min ikke lengere eksisterer eller noe... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Du får vel opp noen slags feilmelding eller en kode når du prøver å logge på? Aldri hørt om det problemet du beskriver og eg har 3 kontoer. Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 27. september 2013 Forfatter Del Skrevet 27. september 2013 (endret) klarte å logge på brukeren min på PS3 en min ved hjelp av et lagret passord, så da er det vel bare jeg som har glemt det, selv om jeg er ganske sikker på hva det brukte å være. men jeg klarer fremdeles ikke å resette passord, får feilmeldingen: Kan ikke bekrefte e-postadresse eller fødselsdato. Vennligst prøv igjen senere. må jeg inn på ei spesiell passord reset side på PSN? kan jo ikke bruke live support, for det er vist eksklusivt for det nord amerikanske markedet. er det noe lignende med passord reset? ei egen side for europeiske/norske markedet? (latterlig tanke i know) Takk for svar Edit: Nok en gang har de misforstått mailen min... det virker ikke som om de leser den i det hele tatt. Endret 27. september 2013 av XfsB Lenke til kommentar
Gjest Slettet-0BI3DS Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Jeg har et lignende problem. Jeg får logget meg inn på psn, men når jeg skal legge til penger i lommeboka og må oppgi passord, står det at mitt passord ikke er gyldig. Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 30. september 2013 Forfatter Del Skrevet 30. september 2013 (endret) Noen som vet hva passord kriteriene er på PSN? har tenkt å gå gjennom alle mine brukte passord... Mener da ting som påkrevde store tegn og antall tall osv Endret 30. september 2013 av XfsB Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Jeg har hørt om flere som har fått tilbake en konto som de enten mistet passordet til eller som har blitt hacket ved å fortelle litt om hvilke spill som er installert på maskinen, hva som er kjøpt på PSN. Dette begynner å bli noen år siden så jeg kan ikke garantere at de praktiserer dette lenger, men det er jo verdt et forsøk. Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2013 fikk tilbakestillt passordet mitt etter å ha kjefta på 2 live chat support folk, for å få riktig informasjon om hva jeg måtte sende inn, og ca 20 sinte emails med all info ++... disse folka kan ikke support! Første personen jeg var i live chat med burde nok heller ikke jobbe med support, da jeg måtte omformulere spørsmålet mitt en haug med ganger for at personen skulle forstå det for så å si at de ikke hadde noe svar. andre personen jeg snakket med var veldig hjelpsom og kom med svaret med en gang. jeg sendte inn samme mail 20 ganger før jeg fikk det svaret jeg ville ha, med passord reset link. om bare alle hadde hatt like god account theft support som Blizzard, den kontoen har blitt hacket flere ganger der jeg har hatt full kontroll igjen over den etter bare 10-20 min. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå