Gå til innhold

Kamptråd: Newcastle - Leeds


Gjest medlem-105082

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-105082

Kampstart onsdag 20:45.

 

Mener jeg har lest på twitter fra en journalist fra nordøst at både Santon og Dummett starter. Blir i så fall Santon på høyreback og Dummett på venstreback. Interessant.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Pardew skulle stille med et ganske sterkt lag, men om det er samme nivå som i helga så blir det vanskelig. Bør slå de hjemme uansett, hadde det blitt spilt på Elland Road hadde det nok blitt garantert tap. Har troa på avansement og at spillerne vil skjerpe seg kontra helga.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Tempest da eller?

Samme for meg egentlig. Men i følge hjemmesiden så sender de Arsenal og Liverpool-kampene også, så spørs om det ikke blir overfylt med kvalme supporterlåter fra den staben og mute på Newcastle-kampen.

 

@Cutman Stemmer for at du tar turen nedover!

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

#NUFC (4-2-3-1): Krul; Debuchy, Williamson, Coloccini ©, Dummett; Anita, Tiote; Marveaux, Gouffran, Sammy Ameobi; Cisse.

 

#NUFC subs: Alnwick, Yanga-Mbiwa, Gosling, Bigirimana, Obertan, Vuckic, Ben Arfa.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Høres meget bra ut! Koser oss selv, vi.

 

Grei omgang, herlig pasning av Sammy og jeg håper selvtilliten til Cisse stiger nå. Mangler dog en hel del i det offensive spillet. Blir ofte bare lemping inn i boks mot fem forsvarsspillere. Gosling kommer vel inn som nøkkelspiller i andre omgang.

Lenke til kommentar

Ålreit første omgang. Starter relativt slapp, men blir bedre og bedre etterhvert som kampen spilles. Nok engang synes jeg Cisse motbeviser kritikerne litt. "Åh buuhuu, han prøver ikke! Han bare loffer rundt blablabla". Nei, han gjør ikke det. Han prøver, som han alltid gjør. Lite involvert, men det er som regel da målene kommer fr'n. Først blir han overivrig og bommer to ganger, før han tar en dumt valg fordi han er i overkant keen på et mål. Men så, boom! Flott forarbeid av Sammy.

Marveaux kommer ikke til sin rett p åhøyrekanten, og i hvertfall ikke i en klassisk 4-4-2 ute på kanten. Men jeg synes både han og Sammy har levert rimelig bra.

Anita og Tiote virker litt veike. Men de har lite spilletid sammen, så det kan jo fort bli bedre med tid.


Terningkast 3+.

Lenke til kommentar

Høres meget bra ut! Koser oss selv, vi.

 

 

Ølet var helt topp (doh!), men ølpølsa var i overkant sterk. Har testa den før og den er jævlig brutal, ass. Skal sjekke ut den andre etterpå. Den er nok litt mer spissendes.

 

Selvfølgelig bra at dere koser dere, selv om jeg er litt tvilsom til at dere koser dere uten meg.

Endret av Cutman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...