fjarle Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Dagens dings veier omtrent 100 kilo.Dagens dings: BrewBot Lenke til kommentar
multisync Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Hadde ikke sagt nei til en sånn en, brewbot er open source såvidt jeg husker, og en god del har laget sine egne fult automatiserte opplegg basertt på programvaren. Dyr er den egentlig heller ikke, sånn for det den er. Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Bra det kommer flere varianter Som øl- og datanerd skulle jeg gjerne hatt en sånn! Bruker selv en Braumeister Speidel som gjør mye av jobben for meg, og koster ca det samme. Lenke til kommentar
mbergersen Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Herlig Glad i ølnyheter på amobil! Open source programvare sa du? Så jeg slipper å legge til prisen av en iPhone også? 1 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Mener det i bunn og grunn er det ihvertfall, men de skulle vissnok lage apps til android også, det var visst ikke noe stor utfordring. Lenke til kommentar
mbergersen Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Mener det i bunn og grunn er det ihvertfall, men de skulle vissnok lage apps til android også, det var visst ikke noe stor utfordring. Ja så det på sia deres Virker jo ikke som selve appen er så avansert. Farlig å binde seg til et OS, men det virker de som de skjønner også! Litt dyr innredning enda, men hadde vært utrolig artig å ha en slik i hus. En god start for alle som drømmer om å brygge selv! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg