Joachim_F Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Samarbeid står i fokus i dette unike actionrollespillet fra Danmark. Les hele saken Lenke til kommentar
airetam Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Godt å se at noen tenker på local coop på PC. At bl.a. Gearbox droppa det med borderlands synes jeg er latterlig. Ser ut som Forced blir moro i vennegruppa, vil holde et øye med det her. Lenke til kommentar
virtualviper74 Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 MMO med monstre og spells, så nytenkende. Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 MMO med monstre og spells, så nytenkende. Trur du må jobbe litt med leseferdighetene dine. Har testet dette med tre kompiser og liker det. Endel av ekstramålene, samt tidsgrensen for ekstra krystaller er ganske utfordrene, selv med et koordinert lag. En sjeldehet i forhold til mange spill der coop modus bare er slengt på uten noen form for balansering. Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Godt å se at noen tenker på local coop på PC. At bl.a. Gearbox droppa det med borderlands synes jeg er latterlig. Ser ut som Forced blir moro i vennegruppa, vil holde et øye med det her. Hæ? Jeg har da gamet coop på Borderlands lokalt hjemme hos meg sammen med en kompis gjennom hele spillet. Eller har jeg bare misforstått hva du mener? Lenke til kommentar
Sn4k3Eye Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Godt å se at noen tenker på local coop på PC. At bl.a. Gearbox droppa det med borderlands synes jeg er latterlig. Ser ut som Forced blir moro i vennegruppa, vil holde et øye med det her. Hæ? Jeg har da gamet coop på Borderlands lokalt hjemme hos meg sammen med en kompis gjennom hele spillet. Eller har jeg bare misforstått hva du mener? Regner med han snakker om lokal co-op der man IKKE er tilkoblet internet. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 25. september 2013 Forfatter Del Skrevet 25. september 2013 Det er snakk om flere spillere på én og samme maskin. :-) Lenke til kommentar
airetam Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Godt å se at noen tenker på local coop på PC. At bl.a. Gearbox droppa det med borderlands synes jeg er latterlig. Ser ut som Forced blir moro i vennegruppa, vil holde et øye med det her. Hæ? Jeg har da gamet coop på Borderlands lokalt hjemme hos meg sammen med en kompis gjennom hele spillet. Eller har jeg bare misforstått hva du mener? Regner med han snakker om lokal co-op der man IKKE er tilkoblet internet. Stemmer. Split-screen gaming på pc er nesten dødt. Har spilt BL2 på ps3 med en kompis, men lav framerate og generelt dårlig grafikk ødelegger opplevelsen for meg som pc-spiller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå