Tommy.Johansen. Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Jettegrytens hemmelighet Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Nydelig landskap med fin effekt av nordlyset.. og speilingen.. MVH Tove 1 Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Godt komponerte bilder av nordlyset, begge flotte på hver sin måte. Har du brukt blits på # 2, eller er det effekt du har lagt på i ettertid. Bra tittel som passer veldig bra på #1. Mvh Melvin Lenke til kommentar
Tommy.Johansen. Skrevet 25. september 2013 Forfatter Del Skrevet 25. september 2013 Godt komponerte bilder av nordlyset, begge flotte på hver sin måte. Har du brukt blits på # 2, eller er det effekt du har lagt på i ettertid. Bra tittel som passer veldig bra på #1. Mvh Melvin Effekten på V2 er meg som "kjedet" meg litt og så viftet jeg litt med lommelykten for å se hvordan det ble:D og vips Tusen takk for kommentar ! Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Versjon nr 2 syntes jeg ikke noe om, rett og slett. men den første versjonen, wow!! O.O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg