-Léon- Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Jeg visste ikke helt hvor jeg skulle lage denne tråden, så om det er feil så flytt den til rett kategori Jeg har nylig installert W8 på nytt igjen, og hver gang er jeg like lost angående hvilke programmer jeg burde installere og husker aldri helt hvilke jeg hadde fra før av. Så hvis dere vil dere hva dere pleier å installere så hadde det vært kjekt, og kanskje en liten begrunnelse? Lenke til kommentar
fenele Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Her kan du merke av de programmene du vil ha, laste ned en exe og den gjør resten for deg: http://ninite.com/ 1 Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Antivirus og brannmur - Selvforklarende.Chrome.Steam - Pcen blir brukt til gaming. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Jeg visste ikke helt hvor jeg skulle lage denne tråden, så om det er feil så flytt den til rett kategori Jeg har nylig installert W8 på nytt igjen Vel, det første jeg gjør er å formatere harddisken og installere windows 7 ^^ Så kommer MSE, Chrome, CCleaner, VLC, Dropbox Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 25. september 2013 Forfatter Del Skrevet 25. september 2013 Her kan du merke av de programmene du vil ha, laste ned en exe og den gjør resten for deg: http://ninite.com/ Genial side, takk Lenke til kommentar
Data-Geir Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 1. Nyeste driver til chipset 2. Nyeste driver til NIC 3. Nyeste driver til skjermkort 4. Nyeste driver til lydkort 5. Antivirus 6. Nettleser 7. Oppdateringer 8-... Resten Lenke til kommentar
*F* Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 nettleser og vlc er nok de første programmene jeg laster inn Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 (endret) 1. Software for nettverkskort 2. Chrome 3. Antivirus (oftest MSE) 4. Malwarebytes Anti-malware 5. GPU driver Resten sier seg selv. Endret 25. september 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 (endret) - 7zip - VLC - Foxit reader - Firefox (med div. addons) - Thunderbird - uTorrent - Filezilla - Spotify - MS Office Resten pleier jeg å ta etterhvert som behovet melder seg. Filosofien min er at de programmene jeg ikke husker at jeg trenger, trenger jeg egentlig ikke så ofte uansett. EDIT: Forøvrig overrasket over å se at så mange installerer antivirus. Jeg sluttet å installere et dedikert antivirusprogram for et par år siden, og har ikke vært mer eller mindre plaget meg slikt i ettertid. Syntes Windows stort sett gjør jobben greit. De gangene PCen har blitt infisert, har jeg helt bevisst lastet ned og trykket på filer jeg mistenkte kunne være skadelige. Kalkulert risiko mao. Lever jeg et naivt og farlig liv? Endret 5. oktober 2013 av Displayname Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 - drivere (dette har jeg lastet ned på forhånd på en passende partisjon + USB pendrive, i tilfelle problemer) - antivirus (Avast) - CCleaner - Realtemp - Firefox + addons/extensions - MPC/VLC - WinAmp - Fraps - 7zip - Acronis True Image Home - MS Office - uTorrent - MSI Afterburner Lenke til kommentar
covah Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Total Commander. Kan ikke leve uten. Lenke til kommentar
bChaos Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 MSE er allerede installert i windows 8 under navnet Windows Defender Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 12. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2013 Kan jo godt nevne programmene jeg selv pleier å installere. Nod 32 Firefox MPC 7zip uTorrent DU Meter FastStone Image Viewer GPU drivere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå