Gå til innhold

Agents of S.H.I.E.L.D. - Generell Diskusjon - (USA-sendetid) - (Spoilere fra tegneseriene i spoilertags)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

damn! for en bra episode det var igår! må si jeg digger Ward, kald og kalkulert og har fullstendig kontroll på det som skjer, å gå til en bar å spør om en bullet to the head, with rocks, samt referansen til baron von strucker var en nice touch!

Ellers så var den endelige revealen på hva de tegnet for noe, veldig stilig, og jah gir enda mer spørsmål og evt hint på hva det kan være, er mye snakk om de setter opp til inhumans nå da ^^

Lenke til kommentar

Det er spenstig om det viser seg å være Attilan, som er hjemmet til Inhumans som du nevner. Det stedet kan forflytte seg, så serien trenger ikke å gjøre noe så far-fetched at May, Coulson & Co drar til månen. Under Civil War (eller kanskje det var noe mer nylig) i Marvel-tegneseriene så mener jeg at byen var rett utenfor New York City.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Det er spenstig om det viser seg å være Attilan, som er hjemmet til Inhumans som du nevner. Det stedet kan forflytte seg, så serien trenger ikke å gjøre noe så far-fetched at May, Coulson & Co drar til måneden. Under Civil War (eller kanskje det var noe mer nylig) i Marvel-tegneseriene så mener jeg at byen var rett utenfor New York City.

hehe kult, har også hørt at det kan være atlantis, men vil jo tro inhumans og attilan passer bedre med den blå alienen(kree?) som de blir regenerert fra.

Lenke til kommentar

Atlantis tilhører Universal som eier rettighetene til Namor, så det skjer ikke i nærmeste fremtid om ikke Marvel får kjøpt rettighetene fra Universal. Og jeg tviler på at Marvel for øyeblikket har så stor interesse av karakterer de ikke eier rettighetene til.

Ja, Kree passer også bedre inn i historien siden det var Kree som skapte Inhumans.

Lenke til kommentar

Atlantis tilhører Universal som eier rettighetene til Namor, så det skjer ikke i nærmeste fremtid om ikke Marvel får kjøpt rettighetene fra Universal. Og jeg tviler på at Marvel for øyeblikket har så stor interesse av karakterer de ikke eier rettighetene til.

Ja, Kree passer også bedre inn i historien siden det var Kree som skapte Inhumans.

ah det kan vel stemme, forøvirg, er kree med i Guardiands of the Galaxy? husker liksom ikke navnene på alle rasene der men gleder meg til å se filmen igjen, utrolig bra greier ^^

Lenke til kommentar

Universal eier ikke Atlantis. De eier, som nevnt, Namor.

Disney har allerede filmer som tar plass i Atlantis, og som kjent eier Disney både Marvel og ABC. CBS lager for tiden tre filmer som tar plass i Atlantis.

Det eneste problemet som oppstår hvis denne byen viser seg å være Atlantis, vil være forklaringsproblemet ABC får når det kommer til Namor i MCU.

Endret av Dragen
Lenke til kommentar

ah det kan vel stemme, forøvirg, er kree med i Guardiands of the Galaxy? husker liksom ikke navnene på alle rasene der men gleder meg til å se filmen igjen, utrolig bra greier ^^

Ja, Kree er med i GotG, og er nevnt i AoS.

Han blå fyren som blir dengt i GotG er Kree.

Lenke til kommentar

Universal eier ikke Atlantis. De eier, som nevnt, Namor.

Disney har allerede filmer som tar plass i Atlantis, og som kjent eier Disney både Marvel og ABC. CBS lager for tiden tre filmer som tar plass i Atlantis.

Det eneste problemet som oppstår hvis denne byen viser seg å være Atlantis, vil være forklaringsproblemet ABC får når det kommer til Namor i MCU.

Enten skal du bare kverulere eller være vanskelig, eller så tar du feil av hva jeg mener.

Jeg mener naturligvis Marvel sitt Atlantis. noe som burde være opplagt. Det kan ikke Marvel ta i bruk, siden Atlantis tilhører Namor-rettighetene på samme måte som at Marvel ikke kan vise Baxter-bygningen eller skolen til Xavier fra X-Men uten å ende opp i juridisk trøbbel.

Det for Marvel å ta i bruk Atlantis bare fordi Atlantis eksisterer i noen annen form hos Disney o.s.v. er så i gråsonen at Marvel og Disney ikke er dumme nok til å risikere et søksmål bare for en tv-serie.

Lenke til kommentar

Så vidt jeg vet har nok Dragen rett her. Marvel eier ikke rettighetene til Namor, men de kan fint bruke Atlantis om de vil. Spørsmålet er vel heller om det er noe vits å ha Atlantis uten Namor.

Men det er nok av andre ting å velge i når det gjelder byen. Attilan er jo et forslag, men hva med Wakanda? Marvel har bekreftet en film med Black Panther, og vi vet han vil dukke opp i Age of Ultron. Eller er det jo den "kung fu byen K'un L'un? Iron Fist er vel fra den byen, og han får sin egen serie på Netflix fra Marvel. ;)

Lenke til kommentar

Igjen dere har feil, bruker Marvel Atlantis så åpner de for et søksmål de vil tape (akkurat som Kevin Feige sa hvis de brukte en bygning som heter Baxter Building). Tenk lengre. Universal ville saksøkt Disney og Marvel for hva som helst. Marvel/Disney/Marvel TV er ikke dumme nok til å risikere et søksmål. Atlantis gir heller ikke noe mening akkurat nå.

Det er heller ikke noe som avbekrefter at det ikke kan være Wakanda. Kan jo være noe viktig i byen fra Kree. Det kan være noe annet Kree-relatert enn Attilan.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Kyle MacLachlan (The Doctor), Reed Diamond (Daniel Whitehall) og Adrienne Pallicki (Mockingbird) er det mest givende serien har gjort når det kommer til karakterer.

Er også blitt mer fornøyd med bruken av Ward og liker Lance Hunter en del, men resten, selv Coulson synes jeg begynner å bli temmelig kjedelig. For min del var Coulson en favoritt i filmene fordi han var litt mystisk og hadde en karisma, men serien har kommet til et punkt føler jeg hvor mystikken og den generelle interessen for karakteren har virkelig falmet.

Pallicki utskinner resten av SHIELD-karakterene i serien en del synes jeg. Skulle ønsket å sett henne få en prequel-serie før Captain America 3: Civil War, hvor de også kan locke opp Jeremy Renner for et mindre antall episoder. Det kunne gått på ABC som en miniserie mens Agents of S.H.I.E.L.D. har vinterpause i sesong 3.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...