Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2015 The chicks I guardians er da solid. Samme med Black widow og scarlet (minus aksenten) Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. juli 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. juli 2015 Nja...Wanda var veldig mye bare en fyll-karakterer føltes det ut som i store deler av filmen, som så meste i Age of Ultron. Men hun hadde ihvertfall et fåtalls gode karaterøykblikk. Kan hende at jeg er en av de som opplevde Age of Ultron som en mye dårligere film på andre gjennomgang. Gomora er noe av det mer svakere med Guardians, men hun er ikke et problem med filmen. Hun er bare bedre enn røkla. Bidrar til litt latter og sånt, kanskje den sterkeste bortsett Black Widow i Age of Ultron (Natasha og Bruce Banner var det jeg likte med Age of Ultron). Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 23. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2015 Altfor mange karakterer i Avengers 2 til at Wanda kunne gi nok til å fylle tomrommet i MCU. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 24. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2015 (endret) Egentlig er Black Widow et av de beste eksemplene på hvor dårlig Marvel er på å lage gode kvinnelige karakterer. Hadde de kuttet henne ut av alle filmene hadde Maria Hill vært den ledende kvinnelige karakteren på SHIELD-laget, og det hadde faktisk vært bedre! Edit: Jeg glemte Carter, som er langt bedre enn Black Widow, men fremdeles bærer preg av å være en kvinne for kvinnes skyld. Altså at hele arcen hennes er basert på at hun er kvinne. Det er ikke tilfellet for noen av de mannlige karakterene. Thors problemer kommer ikke av testikler, men av at ting rundt ham påvirker ham. Det samme er sant for Maria Hill, som uten problemer kunne byttes ut med en mann - og det er en god ting. Endret 24. juli 2015 av Shruggie Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 24. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2015 Synes Michael Peña gjorde det veldig bra i Ant-Man. Kunne fort blitt litt plagsom, men blir bare bedre utover i filmen. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 9. august 2015 Rapporter Del Skrevet 9. august 2015 (endret) Egentlig er Black Widow et av de beste eksemplene på hvor dårlig Marvel er på å lage gode kvinnelige karakterer. Hadde de kuttet henne ut av alle filmene hadde Maria Hill vært den ledende kvinnelige karakteren på SHIELD-laget, og det hadde faktisk vært bedre! Edit: Jeg glemte Carter, som er langt bedre enn Black Widow, men fremdeles bærer preg av å være en kvinne for kvinnes skyld. Altså at hele arcen hennes er basert på at hun er kvinne. Det er ikke tilfellet for noen av de mannlige karakterene. Thors problemer kommer ikke av testikler, men av at ting rundt ham påvirker ham. Det samme er sant for Maria Hill, som uten problemer kunne byttes ut med en mann - og det er en god ting. Favoritten min av de kvinnelige er helt klart lady Sif, basert på episoden av AoS med henne. Der viste hun seg som seriøst badass, nesten i stil med Wonder Woman (og det sier jo sitt). Men da er det jo desto kjipere at vi aldri får se henne i en stor rolle i en film, og garantert aldri en film med henne som hovedperson. Litt off-topic kunne vi ha fått en film med en rimelig badass Wonder Woman, men det tviler jeg sterkt på at kommer til å skje noensinne. DC våger nok ikke å dra den helt ut, så de gir oss nok bare en nedskalert dame som sloss litt. Ikke en supersterk halvgud som glatt banker Avengers med en hånd på ryggen. (Film-Avengers, i alle fall. Thor og Hulk kan gi henne litt trøbbel, men resten? Tviler sterkt.) Endret 9. august 2015 av Schreiber Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. september 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. september 2015 (endret) Åpenbart at Skye/Daisy kom til å få en ny drakt etter at kreftene hennes kom i slag i sesong 2. Så her er hennes ny drakt i serien. Veldig tro til tegneseriene må jeg si. Endret 14. september 2015 av Maury Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 14. september 2015 Rapporter Del Skrevet 14. september 2015 Bildet ditt funker ikke. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. september 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. september 2015 Fungerer fint hos meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 14. september 2015 Rapporter Del Skrevet 14. september 2015 funker her og Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 28. september 2015 Rapporter Del Skrevet 28. september 2015 http://www.ew.com/article/2015/09/24/agents-of-shield-season-3-opening Lenke til kommentar
BioDex Skrevet 28. september 2015 Rapporter Del Skrevet 28. september 2015 Tror sesong 3 blir kanon bra. Bare så utrolig synd at Viasat 4 har rettighetene til serien her til lands. Sesong 2 startet de ikke før januar i år, tror det var da, og regner med de venter like lenge med sesong 3. De ga totalt blaffen i å samkjøre serien med Avengers: Age of Ultron. Hadde vært så mye bedre om serien hadde vært på netflix. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 28. september 2015 Rapporter Del Skrevet 28. september 2015 Er bare å streame på nettet, vettu. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 7. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2015 To episoder inn i sesong 3 nå, og må innrømme at jeg faktisk liker det. Mislikte sterkt Inhumans fra sesong 2, men det er vel "ferdig" nå. Fortsatt usikker på hva sesongen faktisk vil dreie seg om, så blir spennende å se. Noen teorier om sesongen videre, i en spoiler: 1. Den blå planeten (?) vil nok garantert dukke opp igjen. Aner vi en invasjon derfra? Eller kan det ha sammenheng med Thor: Ragnarok? Vi har hatt kobling til andre Marvel-filmer, så hvorfor ikke? 2. Ward og Werner... disse vil nok bygge opp igjen Hydra, men hvem vil bli lederen? Ward? Eller vil Werner ta over? Vil han i så fall klare det, og om han gjør det, vil Ward overleve? 3. Daisy og "Secret warriors"... hun vil nok bli en leder, men for hva? SHIELD? En undergruppe av SHIELD? En rival? En gruppe Inhumans? Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 7. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2015 (endret) To episoder inn i sesong 3 nå, og må innrømme at jeg faktisk liker det. Mislikte sterkt Inhumans fra sesong 2, men det er vel "ferdig" nå. Fortsatt usikker på hva sesongen faktisk vil dreie seg om, så blir spennende å se. Noen teorier om sesongen videre, i en spoiler: 1. Den blå planeten (?) vil nok garantert dukke opp igjen. Aner vi en invasjon derfra? Eller kan det ha sammenheng med Thor: Ragnarok? Vi har hatt kobling til andre Marvel-filmer, så hvorfor ikke? 2. Ward og Werner... disse vil nok bygge opp igjen Hydra, men hvem vil bli lederen? Ward? Eller vil Werner ta over? Vil han i så fall klare det, og om han gjør det, vil Ward overleve? 3. Daisy og "Secret warriors"... hun vil nok bli en leder, men for hva? SHIELD? En undergruppe av SHIELD? En rival? En gruppe Inhumans? ja kan jo være noen rester fra denne obelisken eller at når den sprengte så fortalte den de som bor på planeten om lokasjonen til jorden eller noe slikt. kan bli noe kult av det, trodde egentlig ikke at hun skulle komme tilbake så fort men regner med det vil være noen sideeffekter av det Ward er fortsatt så kald og kul som alltids, tror Werner nok tar over og bli stormannsgal! "Secret Warriors" Blir vel en undergruppe/søstergruppe av shield sikkert etterhvert. Likte også de to første episodene, synes de burde forklart hvordan fritz plutselig ble helt frisk igjen, virket som han nesten var smartere nå enn før, men liker uansett han da Endret 8. oktober 2015 av topvulture Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 7. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2015 Putt spoilere i spoilertag, topvulture. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 7. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2015 1. Simmons. Enhver tv-serie følger noen bestemte, mer eller mindre uskrevne regler. En hovedperson dør aldri uten å etterlate seg et lik. Ser vi ikke liket, er han eller hun så godt som garantert fortsatt i live, på ett eller annet vis. Om en eller annen person blir nevnt, og han/hun har tilknytning til historien på et eller annet vis. regn med at han/hun dukker opp ganske snart. Og ikke mist: Hvis noe blir nevnt eller gjort som driver plottet videre, regn med at de fortsetter å bygge på det. Dette gjelder spesielt store ting som å dra til en annen verden. Dermed: De kunne ha gjort utallige ting med Simmons, men fordi vi så henne i den andre verden, og fordi hun helt tydelig lider av senskader, vil vi garantert få vite mer om det som skjedde der. For eksempel prøvde hun å forsvare seg med en gang hun våknet. Det betyr flere ting. For det første har hun overlevd tre måneder i den andre verden, så hun kan ett og annet om å forsvare seg nå. På godt og vondt er hun ikke en simpel forsker lengre. For det andre vet vi at hun var i konstant fare fra noen andre skapninger, og følger vi "reglene" jeg nevnte er det en for stor ting til å bare utelate fra resten av serien. Vi er fortsatt bare to episoder inn i sesongen, så de har god tid til å bygge ting opp litt. Men de skapningene vil garantert dukke opp i en eller annen form. Spørsmålet er bare hva de er, og hvordan de vil knyttes til serien. Jeg holder en knapp på noe i sammenheng med Thor: Ragnarok, men vi vet aldri. Jeg er nok mest DC-fan, så vet lite om Inhumans og alt det der, så aner lite om hva det kan dreie seg om. Men tenker vi logisk har hun som spiller lady Sif en annen serie nå, og vil neppe dukke opp i AoS med det første. De andre Asgard-folkene er for store for serien (Thor, Loke osv), så det er litt tvilsomt at noen der vil dukke opp. Men hvis det ikke er Asgard/Ragnarok, hva da? Kree igjen? 3. Daisy/Secret Warriors: Det kan nok bli en søstergruppe til SHIELD, men jeg regner det som lite sannsynlig. Hva skal egentlig poenget være med det? Jeg vil tippe det heller har noe med Cap 3: Civil War å gjøre. Kanskje Daisy vil prøve å ta ovER SHEILD og få Coulson sparket? På den ene siden har Coulson lang erfaring, mange trofaste og loyale folk og svært bra teknologi osv. På den annen side har Daisy ikke bare egne superkrefter, men hun har mange Inhumans som allierte. Foreløpig ser det tvilsomt ut at hun vil gjøre opprør, men husk vi bare er to episoder inn i sesongen. Alt de trenger å gjøre er å la Coulson se på Inhumans på en annen måte en henne, så er vi i gang. Hun vil ha dem med i SHIELD for å vise at de kan gjøre ting bedre. Coulson vil ha dem bort, fordi de er for farlige. Ingen har rett, ingen har feil. Men fordi de har så forskjellige meninger kan det bli litt opprør. Eller en liten civil war, om man vil. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 8. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2015 Putt spoilere i spoilertag, topvulture. oi ja, beklager, fixa det nå Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 29. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2015 wow, dette var en meget bra episode, fikk The Martian wibes og på alle gode måter også, bra skuespill, CGI så grei ut og man får ett lite innblikk i hvordan de hadde det der på den planeten ^^ Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 29. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2015 Tja, vet nå ikke helt. Tre uker uten mat og vann, men hun er ikke det spor dehydrert? Tre måneder uten strøm, men telefonen fungerer helt fint? Så mye fokus på den planeten, men etter en hel episode satt til den planeten vet vi fortsatt absolutt ingen ting? For ikke å snakke om han fyren der. Han kom til planeten for 14 år siden (i 2001), så hvor gammel var han da han kom dit? Skuespilleren er så vidt jeg vet 31 (ifølge IGN), så er karakteren like gammel, var han 17 da han kom dit. Hm... Eneste teorien min der er at han er en shakeshifter (og godt mulig monsteret selv), men i så fall, hvorfor tok han ikke form som Fitz for å gjøre ting enklere for Simmons? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå