interect Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 (endret) Hallo! Har et oppsett hjemme:Denon AVG 2313Cerwin Vega CXA 10XLS-28XLS-6XLS-6cXLS-12sXLS-28 er koblet til CXA-10, resten er koblet til Denon-recieveren.I sommer ble det for varmt for CXA'n at den måtte på rep. Men iløpet av de ukene den var på rep, har noe gått galt i Denon-recieveren.Den spiller veldig, veldig lavt på venstre side (Når CXA-10 er koblet til), men helt normalt når jeg kobler XLS-28 direkte i Denon. Så jeg tror noe ligger i signal-området! Har prøvd forskjellige signal-kabler og ledninger, men det løste ikke problemet. Jeg trodde først det var forsterkeren som kom tilbake med en annen feil, men fikk det fort avkreftet da jeg var på HIFI-klubben Trondheim med den. Noen som har noen lignende erfaring, eller peiling nok til å påpeke mer direkte hva jeg kan/bør gjøre?Still gjerne videre spørsmål om du trenger mer informasjon.Edit: Det er bare XLS-28 VENSTRE front som spiller lavt. XLS-6 som er koblet til den innebygde forsterkeren i Denon' spiller normalt.MVHSimen Endret 24. september 2013 av interect Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 1. Sjekk at volumet på CXA-10 står likt i begge kanaler 2. Bytt om på signalkablene på inngangen på CXA-10 (Om problemet bytter plass er det Denon som er synderen) 3. Bytt om på høyttalerkablene på effekt-siden (Bytter problemet plass er det CXA-10) 4. Kjør en factory reset av Denon om punkt 2 gir utslag. Rapporter når du har utført listen. (Om problemet ikke er løst allerede, ser at innlegget ditt er en uke gammelt) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå