Gå til innhold

Canon Cashback

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte en 70-200mm f/2.8L-linse i midten av mai for 17800 kr, og skulle da få 2250 kroner i retur via Canon's cashback-kampanje. Jeg registrerte kjøpet innen fristen for når kampanjen gikk ut, men jeg venter fremdeles på å bli refundert.

Noen andre dette også har skjedd med? På Canon sine hjemmesider ang. det som omhandler Cashback (http://www.canon.no/cashback/) står det kun at det fremdeles jobbes med saken, men det har ikke skjedd noe på flere måneder.

Andre som venter på det samme?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man får ett Spendon Visa gavekort i posten ettter ca en måned.

Det å få penger tilbake på et VISA-kort skulle vært ulovlig!

Gjør de slik Gjensidige gjorde ved kundeutbytte for et par år siden, så kan man trekke godt over beløpet man får tilbake. Og de aller fleste vet hva som kan skje da om man ikke passer på.

Jeg klippet kortet fra Gjensidige i mange små biter etter at jeg hadde brukt så nær opp mot beløpet jeg fikk tilbake og kastet det rett i søpla. På dette kortet lå det inne en kreditt på 15-20.000,-....

Endret av KristianJV
Lenke til kommentar

Det å få penger tilbake på et VISA-kort skulle vært ulovlig!

Gjør de slik Gjensidige gjorde ved kundeutbytte for et par år siden, så kan man trekke godt over beløpet man får tilbake. Og de aller fleste vet hva som kan skje da om man ikke passer på.

Jeg klippet kortet fra Gjensidige i mange små biter etter at jeg hadde brukt så nær opp mot beløpet jeg fikk tilbake og kastet det rett i søpla. På dette kortet lå det inne en kreditt på 15-20.000,-....

Visa er ikke ensbetydende med kredittkort. Kort ala typen SpendOn kan brukes på alle steder som tar Visa, men kortet i seg selv fungerer akkurat som kontantkort på telefonen. Den som har slike kort kan kun bruke det beløpet som ligger i kortet.

Eksempelet du nevner fra Gjensidige tyder på at de ga kundene et rent kredittkort, Cashback-kortene er IKKE kredittkort og kan ikke misbrukes på en slik måte.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg kjøpte en 70-200mm f/2.8L-linse i midten av mai for 17800 kr, og skulle da få 2250 kroner i retur via Canon's cashback-kampanje. Jeg registrerte kjøpet innen fristen for når kampanjen gikk ut, men jeg venter fremdeles på å bli refundert.

Noen andre dette også har skjedd med? På Canon sine hjemmesider ang. det som omhandler Cashback (http://www.canon.no/cashback/) står det kun at det fremdeles jobbes med saken, men det har ikke skjedd noe på flere måneder.

Andre som venter på det samme?

Hei. Jeg venter også, kjøpte og registrerte akkurat samme linsa rett før fristen og fikk bekreftelse pr mail. Og beskjed om at det kunne ta litt tid før kort kom. Men nå er det jo gått mnd vis, hvor blir det av??

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...