GamerStrikeHD Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Hei jeg har et NOOB skin og jeg er dårlig på å lage skin så jeg lurte på om det er noen gode folk som kan lage et til meg Som bare jeg kan bruke ingen andre for eks : SkyDoesMinecraft har et eget skin og Kuledud3 PLiss ? Send meg det på en melding i Diskusjonen når du er ferdig Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Du skal ha alt gratis du ? Det er ikke lenge siden du ba om gratis server. Egoist. 3 Lenke til kommentar
GamerStrikeHD Skrevet 25. september 2013 Forfatter Del Skrevet 25. september 2013 Ja, Hva er det med det?! Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Ja, Hva er det med det?! Hva det er med det? Du tigger etter å få folk til å gjøre noe for deg som normalt sett koster penger. Ingen vil jobbe for deg gratis. Det forstår vell du også? Lenke til kommentar
GamerStrikeHD Skrevet 25. september 2013 Forfatter Del Skrevet 25. september 2013 Ja, Så? Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Ja, Så? Er du virkelig så klyse, eller får du betalt for det? Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Her kan du lage dine egne skins, enkelt og gratis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå