lab161 Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Hva trenger jeg? Jeg har ringetoner, bilder, spill etc på min pc som jeg kunne tenkt meg å få overført til mobiltelefonen (nokia 6610). Jeg regner med at denne kan brukes: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...ID=&GrpID=&s=sr Men kunne tenkt meg å overføre til andre telefoner enn bare de som denne kabelen støtter. Kan jeg gjøre samme jobben med denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...ID=&GrpID=&s=sr Eller kan jeg bruke bluetooth? har min tlf støtte for det? Håper noen med erfaring og kunskap kan si noen ord... Hilsen Lasse Lenke til kommentar
Morten HS Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Nokia 6610 støtter ikke blåtann, men har du infrarød på PC'en dein går det an å overføre bilder og slikt uten kabel.. Lenke til kommentar
lab161 Skrevet 30. september 2003 Forfatter Del Skrevet 30. september 2003 Hei. Takk for svaret . Jeg har en bærbar pc med ir, som jeg kan overføre filene med. Men hvordan får jeg kontakt mellom pc og mobil. Jeg har xp på den bærbare... Lenke til kommentar
Morten HS Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 du må vel aktivere ir på pc , får så å bare overføre på vanlige måte til data, slikt jeg gjør det hvertfall...(tror jeg :oops: :wink: ) Lenke til kommentar
FlatBeat Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Det skal bare være å aktivere IR på telefonen, og legge telefonen sånn at det infrarøde "øyet" ligger rett foran "øyet" på PC-en. Du vil da få melding opp på skjermen om at en datamaskin (!) befinner seg i nærheten, og du vil få et nytt ikon på skrivebordet. Det kalles "sende filer til en datamaskin i nærheten" eller.no... Restein finner du ut selv... vil du sende andre veien, er det bare å gå på det du vil sende, og velge "send via IR" og legge telefonen i riktig posisjon... Lykke til! Lenke til kommentar
lab161 Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2003 takk for svar. Prøvde dette i dag. Alt fungerer greit helt til jeg trykker send. Da får jeg melding om at det er ugyldige data. Skulle gjerne ha fått dette til............ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå