Utsnik Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Heisann alle sammen, jeg har et lite problem med serveren min, det hender i blant at jeg rett og slett ikke får kontakt med den. Den står på, og det høres ut som den jobber, men får ikke kontakt via internett eller lokalt. Jeg har absolutt ingen Ide om hva som kan være galt, jeg kan ikke finne noe rart i eventlogg, annet enn at rundt midnatt stopper den alt av logging, etter det har det ikke vært noe før jeg har restartet den rundt 19:00 dagen derpå. Har dere noen feilsøkingstips? Vet det er vanskelig å hjelpe andre slik, men litt idemyldring er ikke galt for min del Dette er en hjemmelagd server med win7 på, den har 5 harddisker, totalt sett 6 terabyte lagringsplass. Intel core i3 prosessor på et mini itx hovedkort, ikke noe tilleggskort. 6 gb med ram, kjører en del forskjellige programmer beregnet på nettverk, tversity, ps3 media server, vuze, vpn, no ip helper og litt sånt. Jeg sier tusen takk for alle ideer om jeg får noen!! Lenke til kommentar
*F* Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 på hvilken måte du får ikke kontakt med den? Får eventuelt den kontakt med deg, internett? har du brennmur aktivert? virket det før? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå