Piinex Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Etter jeg oppdaterte til ios 7 på min iphone 4s, så er hele tlf bare klikket helt. Jeg trodde det var pga lite plass igjen, så jeg la alle bildene over på dataen og slettet 500 bilder ca. men allikevel er den treig. Henger seg opp og virker bare mye dårligere. Jeg bruke ikke facebook app da, men går inn via vanlig internett, safari. Før slapp jeg skrive inn brukernavn og passord, nå vil ikke passord eller burkernavn bli lagret, så må skrive det inn hver gang jeg logger på. Det samme gjelder snapchat, må skrive brukernavn og passord inn hvergang. Inne på innstillingene står det aktivt at den skal lagre passord og huske burkernavn. Har prøvd å ta den funksjonen av og på uten hell. Mobilen er og slått av og på. SMS henger seg litt opp, henger på en måte et par sekunder igjen. Og når jeg skriver meldinger går det fryktelig treigt. Spiller også Hayday, og det spillet er blitt drit treigt. Hadde aldri noen problem før denne ios 7. Jeg sa til en vennninne som vil bytte mobil, da sa jeg "jeg har ALDRI hatt problemer med iphone, den er kjempe kjapp og jeg er super fornøyd". Også skjer dette. Tips? Er det noe sted man kan få hjelp med dette eller må jeg bare kjøpe ny mobil pga det bare er slik? Jævlig irriterende!! Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Hold inne powerknappen og hjemknappen til eplelogoen dukker opp. Kanskje det fikser saker og ting? Lenke til kommentar
Piinex Skrevet 25. september 2013 Forfatter Del Skrevet 25. september 2013 Det vet jeg ikke. Prøver det nå. Hva er det for noe da? Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Hardreset, du tvinger telefonen til å laste inn operativsystemet fra minnet på nytt. Det pleier å løse diverse ulumskheter som kan skje. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Alternativt - ta en backup til iTunes eller iCloud, og resett telefonen til fabrikkinstillinger. Jeg gjorde det på min 4S før jeg oppgraderte, og den er nå bedre enn ny :-) Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Oppgradering til neste iOS-versjon på "gammel" HW er første steg på veien til kjøp av ny HW ... Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Vet at iPhone 4 sliter med den nye oppdateringen, men iPhone 4S har kraftigere maskinvare og er ikke like ille berørt. Ville gjort som foreslått av zanta: ta en backup via iTunes og kjør så en fabrikknullstilling av mobilen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Har installert iOS7 på 4 også, funker helt greit. Anbefaler en full reset til fabrikkinnstillinger, det har være mange versjoner av iOS på 4'erne nå, kan henge igjen litt "rusk". Oppgraderte en fra 4.3.5 til 7.0.2 nå. Lenke til kommentar
sigurdkv Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Hvordan resetter man til fabrikkinstillingene? Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 (endret) Du kan fjerne alle innstillinger og alle informasjon fra iPhone, iPad eller iPod touch ved å trykke på "Slett alt innhold og alle innstillinger" under Innstillinger > Generelt > Nullstill. Kilde Prøv å gjenopprette iOS-enheten hvis sikkerhetskopiering og sletting av alt innhold og innstillinger ikke løser problemet. Gjenoppretting av en enhet vil slette alle data og alt innhold, inkludert informasjon om sanger, videoer, kontakter, bilder og kalendere, og alle innstillinger gjenopprettes til fabrikkinnstillingene. Kilde Endret 27. september 2013 av Pey'J Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå