Lisbeth Grendal Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Landing Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Hei, Lisbeth. Dette bildet er et virkelig blinkskudd, med måken som lander på stive bein og bruker vingene som bremseskjerm ! Hvis dette er din første "landing" med Photoshop, så har du greid det med adskillig mer eleganse enn måken på bildet !. Veldig bra ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 25. september 2013 Forfatter Del Skrevet 25. september 2013 Hei, Lisbeth. Dette bildet er et virkelig blinkskudd, med måken som lander på stive bein og bruker vingene som bremseskjerm ! Hvis dette er din første "landing" med Photoshop, så har du greid det med adskillig mer eleganse enn måken på bildet !. Veldig bra ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Hei Albert, og tusen takk for det Det blir spennende framover å se om jeg greier å utnytte noen av de utrolig mange mulighetene som finnes i Photoshop. Man kan jo ikke vite før man har prøvd, og jeg har ikke tenkt å gi meg, selv om det ser overveldende ut . Mvh. Lisbeth. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg