Dyrdal Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Hei, Har kjøpt GTA V til xbox 360 og lurte litt på om hva som skjer med xbox360 spill på xbone.Vet at den ikke er kompitabel pga det nye systemet, men vil det bli noen annen mulighet for å spille disse spillene på xbone? Takker på forhånd! Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Ingen mulighet whatsoever, dessverre. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Nei, men det vil etterhvert bli mulig på PS4. Lenke til kommentar
Dyrdal Skrevet 25. september 2013 Forfatter Del Skrevet 25. september 2013 Hmm, PS4 hjelper meg ikke så veldig.. Etter litt googling så fann jeg at du kan koble xb360 til xbone med hdmi siden xbone har en hdmi inngang, men litt unødig og ha to konsoller igang men.. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Nei, men det vil etterhvert bli mulig på PS4. Det er vel å smøre litt tjukt på. Vi vet ikke når dette blir tilgjengelig. om vi kan bruke spillene vi allerede har. om man kjøper titlene hver for seg, eller om det er en abonnementstjeneste. hvilke spill som blir tilgjengelige. Om lanseringen av PS1- og PS2-spill på PS3 er noe å gå etter, kan det virke som det rullet ut langsomt og stykkevis, krever nyinvesteringer og mangler et betydelig antall relevante titler. Jeg ville absolutt ikke valgt PS4 over Xbox One på grunn av noe så usikkert. Jeg tror jeg bare ville spilt meg lei på GTA V nå, og heller plukket opp en Xbone-utgave på sikt, om det dukker opp. 3 Lenke til kommentar
Bandana Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Er som sagt bare å beholde 360'en. Jeg har i hvert fall ikke noe planer om å selge den etter jeg har kjøpt en Xbox One. Er jo fortsatt flere bra titler som er på vei som ikke kommer til Nextgen som f.eks Batman Arkham Origins og Dark Souls II. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå