Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

[Løst] Kommer jeg til å bli skalla?

lion33

Anbefalte innlegg

Jeg har krøllete hår, og når det vokser helt ut ser man ikke noe som tyder på hårtap. Forrige gang jeg klippa meg , veldig kort - var det helt greit .. En gang så var det en sånn slags "spot" da som det ikke vokste hår som på bildet- bare på høyere side. .. nå venstre ??.. Jeg har blitt sagt at det bak er vanlig. ikke noe. Men nå er jeg skeptisk. .Mange har sagt du har ikke noe du kommer aldri til å bli skalla. .Faren min er ikke skalla. Men jeg vet ikke kan ikke huske at jeg hadde sånn bak før, jeg sjekka det. Hva sier dere? Jeg mister liksom ikke noe hår når jeg dusjer .. kanskje en jeg ser ikke det. eller sånn at man kan si shit..post-305298-0-31159000-1380048021_thumb.jpgpost-305298-0-43508500-1380048020_thumb.jpgpost-305298-0-17117000-1380048022_thumb.jpg

post-305298-0-61015400-1380047953_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sikkert en drita frisør ?

Jeg håper jo det, det bak har jeg , men den " spoten" den lille flekken mente de at det ikke vokser noe hår der.. En annen frisør sa det kan vokse tilbake kan være noe som går og kommer... vet ikke helt nå. Han frisøren sa du kan ikke vite det, det er foran det begynner .. men hvordan er det at noen har mistet bak.. og ikke så mye foran?? de har liksom måne bak..

Lenke til kommentar

Dette er vell egentlig veldig individuelt, og veldig vanskelig å svare på. Men det er da ingen skam å bli skallet?

Min far begynte å få grå hår tidlig i 20 årene, og det kan se ut som at jeg arver det, i og med at kjæresten støtt finner ett og annet grått hår på meg.

Jeg får bare ta hår transplantasjon hvis jeg mister håret.. alle gjør jo det Beckham er det beste eksempelet , noen av oss kan bare ikke bli skallet.. så jeg får spare penger :p men problemet er jo .. kanskje jeg bare innbiller meg ting.. jeg er jo bare 20 .. jeg har sett andre som har mistet allerede mye.. når håret mitt vokser helt ut ser du jo ikke noe .. men jeg vet ikke..

Lenke til kommentar

Ingen skam å være skallet/ha måne i tidlig alder. Ikke ta hårtransplantasjon, er bare fotballspillere og modeller og andre manneprinsesser som gjør det. Jason Statham eller Bruce Willis hadde ikke sett badass ut med permanent tupé, for å si det sånn.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Om den hårløse flekken forflytter på seg og det gror hår tilbake på området igjen så kan det være at du mangler noe. Sjekk med legen din så kan dere finne ut om du må supplere med noe.

Men ser jo på bildet at du er litt tynn i håret og det kan enten utvikle seg videre eller holde seg slik. Å miste håret er uansett ikke noe problem. Begynner å bli tynn i håret selv jeg og bruker ikke en kalori på å bekymre meg over det.

Blir det for tynt så raker en det enkel å greit av. :)

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Ingen skam å være skallet/ha måne i tidlig alder. Ikke ta hårtransplantasjon, er bare fotballspillere og modeller og andre manneprinsesser som gjør det. Jason Statham eller Bruce Willis hadde ikke sett badass ut med permanent tupé, for å si det sånn.

Så å etterligne skuespillere er greit, mens fotballspillere er no-go? For å bruke ditt eksempel, Brad Pitt hadde ikke sett like bra ut om han hadde vært skallet. Det er igrunn ganske få som klarer å "pulle-off" skallethet(?).

Lenke til kommentar

TS: Hvor gammel er du? Jeg tipper du kan gange alderen med ca 1,5 - 2 for å estimere omtrent når det er på tide å ta resten. Skallethet er litt upraktisk i solsteika og vinterstormen, men behagelig ellers og veldig praktisk for lommeboka/frisørbudsjettet.

Ingen bekymring med tanke på å dra damer. Drar du damer når du har hår så drar du de også uten. Så fremt du ikke mister selvtilliten i overgangen.

Lenke til kommentar

TS: Hvor gammel er du? Jeg tipper du kan gange alderen med ca 1,5 - 2 for å estimere omtrent når det er på tide å ta resten. Skallethet er litt upraktisk i solsteika og vinterstormen, men behagelig ellers og veldig praktisk for lommeboka/frisørbudsjettet.

Ingen bekymring med tanke på å dra damer. Drar du damer når du har hår så drar du de også uten. Så fremt du ikke mister selvtilliten i overgangen.

er 20

Lenke til kommentar

Litt vanskelig å si men det kan hende du bare blir tynnere i håret i 30-40 årsalderen med tanke på at faren din ikke er skallet. Var morfaren din skallet? (du arver jo litt fra den veien også)

Nei, han var ikke det .. men vet ikke håper bare det er jeg som innbiller meg.. Burde nesten gå til lege eller noen ekspert med hår.. Hver gang jeg spør frisører sier de at du mister ikke hår, ikke tenk på det. De later som de ikke ser det jeg ser.. jeg vet ikke

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...