EviLEddiE Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Det4 27.20 herpet undertekstingen på både PowerDVD og DirectVobSub (DirectShow)! For å kunne få teksting, måtte jeg aktivere både "vanlig" subtitle og Secondary subtitle (med forskjellig språk). Dette medførte da at jeg fikk 2 tekstinger oppe og nede til høyre. Altså begge eller ingen! Nedgraderte til 23.11, så var tekstingen helt fin igjen. Mistet litt D3D-ytelse, men det var verdt det. Men hvis du bare spiller, eller ikke har DVD-spiller/PowerDVD på PC-en, kan man trygt bruke 27.xx. Jeg har et GeForce2 Pro m/64MB DDR-RAM. Lenke til kommentar
Ronnyb Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Var dette Power DVD 4.0? Lenke til kommentar
theplaya Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Kjører 27.40, xp, geforce 3, dvd player 4 no problems [ Denne Melding var redigert av: theplaya på 2002-02-15 15:08 ] Lenke til kommentar
Ronnyb Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 dvd player 4 er da ikke Power DVD og det er bare Power DVD som er nevnt Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 15. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2002 Dette var PowerDVD XP 4.0, ja. Tror egentlig at de problemene med undertekstingen har noe med at jeg kjører drivere designet for GF4 på et GF2. Dvs. hvis jeg oppgraderer skjermkortet mitt vil jeg ikke få slike problemer. Vil også legge til at 27.42 og oppover bruker en helt ny metode for å bestemme oppfriskningshastigheter, dvs. "nv4_disp.inf"-fila er drastisk endret. NVIDIA Refresh Rate Fix og liknende verktøy vil ikke funke lenger på disse. Selv justerer jeg manuelt på nv4_disp-fila for å kutte alle frekvenser enn monitorens max frekvens (i 1024, 1152 og 1280) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå