Chrish10r Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Jeg skal ha prøve om politikk om noen uker, og et av spørsmålene jeg er ganske sikker på at jeg får er konsekvenser av årets Storingsvalg. Kan noen hjelpe meg me denne? Må skrive ca. en halv side. Svar selv om du tror det er forsent, hjelper meg stort! Lenke til kommentar
*F* Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Dette skjer: Alle ombestemmer seg og mener plutselig ikke det dem mente, alt blir som det altid har vært, stort sett. 4 Lenke til kommentar
Chrish10r Skrevet 24. september 2013 Forfatter Del Skrevet 24. september 2013 Dette skjer: Alle ombestemmer seg og mener plutselig ikke det dem mente, alt blir som det altid har vært, stort sett. Haha, tror ikke lærereren min blir så fornøyd hvis jeg svarer det.. Men ganske enig i det du sier ! Lenke til kommentar
hean Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Samme hva du skriver bare du argumenterer som om du faktisk vet hva du snakker om... personlig tror jeg ikke politikken blir så annerledes som mange tror. Mye av den mest synlige forandringene som blir gjort blir nok små valgflesketterdønninger, kanskje bittelitt skattekutt og atvi får en kvinnelig statsminister. 1 Lenke til kommentar
Achylles Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Er kanskje litt tidlig i å si noe om konsekvenser før man har sett hva slags regjering vi får? Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 (endret) Er kanskje litt tidlig i å si noe om konsekvenser før man har sett hva slags regjering vi får? ^ this Det er sjeldent alt går etter planen, for å si det sånn. Endret 25. september 2013 av Priim Lenke til kommentar
Knut Lavngard Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Særs flott om det kun vert H+Frp i regjering, då kan ein få til ein god innvandringspolitikk, unnskyld, assimilerings- og repatrieringspolitikk. Lenke til kommentar
Achylles Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Ja da blir det visst assimilerings og repatrieringspolitikk. *humre* Jeg vet noen som vil bli veeeeldig skuffa Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Billigere tobakk og alkohol Skattekutt. Lenke til kommentar
Achylles Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 (endret) dobbelt innlegg Endret 1. oktober 2013 av Achylles Lenke til kommentar
Knut Lavngard Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Ja da blir det visst assimilerings og repatrieringspolitikk. *humre* Jeg vet noen som vil bli veeeeldig skuffa Berre vent. Etter 4 år vil folket, og dei øvrige partia, forstå at Frp sin politikk på dette området har gitt resultat, og Frp vil ønska meir innstramming, og det vil gå i den retning. Den store brannsløkkinga har starta! Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Jeg skal ha prøve om politikk om noen uker, og et av spørsmålene jeg er ganske sikker på at jeg får er konsekvenser av årets Storingsvalg. Kan noen hjelpe meg me denne? Må skrive ca. en halv side. Svar selv om du tror det er forsent, hjelper meg stort!Konsekvenser? Hensikten er at du skal få følelsen av at du (er med på) bestemmer, ikke at noe som helst skal endres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå