Gå til innhold

Vil ha 3D printer. Hvor kan det kjøpes, og hvilken?

Heika98

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Takker. Er det noen store forskjeller på andre og tredje generasjon? Og det er vel i USA? Da tror jeg heller jeg tar en på velleman om det ikke er en veldig god grunn til å ikke velge den.

EDIT: bare glem det. Den på velleman koster så mye at selv om det koster mer i frakt fra USA så blir det billigere. Men jeg vil helst bestille fra et land innenfor europa.

Endret av Heika98
Lenke til kommentar

Takker. Er det noen store forskjeller på andre og tredje generasjon? Og det er vel i USA? Da tror jeg heller jeg tar en på velleman om det ikke er en veldig god grunn til å ikke velge den.

Eneste forskjellen er bygge arealet. 2. Gen bygger 15x15x15 CM mens 3. Gen bygger 20x20x20 cm. 2. Gen har også dører \ plexi glass rundt selve printeren slik at den holder seg varm uten problemer (noe ikke 3. Gen har).

Jeg har selv Solidoodle 2 som fungerer greit. Ingen problemer mtp leveringen fra usa.

Velleman sinn står det "SOLD OUT" på, så du må nok vente en liten stund før du kan kjøpe der hvertfall. Husk 25% mva kommer i tillegg.

Edit: Evt kan du jo kjøpe min for noen lapper :xmas:

Endret av Merko.
Lenke til kommentar

Eneste forskjellen er bygge arealet. 2. Gen bygger 15x15x15 CM mens 3. Gen bygger 20x20x20 cm. 2. Gen har også dører \ plexi glass rundt selve printeren slik at den holder seg varm uten problemer (noe ikke 3. Gen har).

Jeg har selv Solidoodle 2 som fungerer greit. Ingen problemer mtp leveringen fra usa.

Velleman sinn står det "SOLD OUT" på, så du må nok vente en liten stund før du kan kjøpe der hvertfall. Husk 25% mva kommer i tillegg.

Edit: Evt kan du jo kjøpe min for noen lapper :xmas:

Jeg sender deg en PM

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...