shagg0r Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Jeg har en gammel harddisk (2 år gammel ibm 7200 rpm) disk fra min forgje pc ligende. Den fungerte helt fint forgje gang jeg prøvde den i mitt gamle system men når jeg nå skulle kopiere over noen gamle filer til min nye harddisk oppdaget jeg noe rart. Den gamle hardisken er partisjonert i 3 partisjoner 1 med oprativsystem, 1 med programmer og 1 med filer. De 2 første funker helt fint men jeg kommer ikke inn på den tredje og største partisjonen hvor alle de viktige tingene ligger. Før jeg tokk fra hverandre den gamle pcn kunne jeg spille musikk og se film fra denne hardisken men nå kommer jeg ikke inn på den i det hele tatt virker nesten som den har blitt korrupt altså den partisjon nr 3 (filer). Det var noen bad sectors i harddisken men har alikevel alldri hatt noe problemer. Noen som har et program eller noe jeg kan bruke for å fikse problemet? Det er ekstremt viktig det er mye arbeid som går tapt om jeg ikke får ut den informasjonen!! Før kjørte jeg windows 2000 pro nå kjører jeg windows xp. Har prøvd å bruke den gamle harddisken både som master og slave i denne. Når jeg brukte den som master fikk jeg blåskjerm etter at jeg hadde fått opp "windows 2000 loade bilde" og når jeg har den som slave kommer jeg inn på 2 av partisjonene men altså ikke den viktige tredje! ER det noen som kan hjelpe meg??? VÆR SÅ SNILL!!!! På forhånd takk!! Lenke til kommentar
eab Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 VÆR SÅ SNILL!!!! Ok Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Prøv en bedre topic og litt mindre caps og utropstegn neste gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg