opx Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Hallo! Driver å eksperimenterer på veggene hjemme. Lurer på om noen kyndige har formening om biltemas maling og hvorvidt det er hensiktmessig å bruke denne inne i forhold til skadelige stoffer. Jeg skal selvsagt bruke maske og ha vinduene åpne når jeg maler, men tenker i ettertid. Den skal brukes på en 3-4 paneler i et oppholdsrom. Dermed er det praktisk med tanke på pris/volum. Dette er jo en Uretanalkyd-maling, i tillegg står det på boksen at den inneholder 2-buthan (et eller annet). Hva tenker dere? Resten av rommet er forøvrig malt med svanemerket interiørmaling etc. Men jeg kom over denne boksen her, og finner ikke stort annet til denne konkuransedyktige prisen! http://www.biltema.no/no/Bygg/Maling-og-Fuging/Maling-innendors/Emaljelakk---oljemaling-for-tre-og-panel-36711/ Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Ja, det er hensiktsmessig å bruke denne. Den malingen er ikke stort verre enn WD-40 inntørket i treverk. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Mal i vei! Er ikke mer gasset enn å pakke ut et kjøleskap fult av isopor. Lakken tørker meget fort, så. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå