MST Skrevet 24. september 2013 Rapporter Del Skrevet 24. september 2013 (endret) Etter å ha latt min stasjonære pc stå i kjelleren i over ett år pga. ett relativt ødelagt skjermkort bestemte jeg meg idag for å dra den frem igjen, da den egentlig fungerte fint ellers. Det som er feil er at viften på skjermkortet lagde en forferdelig lyd, som ble borte når jeg koblet ut strømmen til viften på skjermkortet. Når jeg starter pc'n når ser skjermen slik ut: og slik ut: Før pc'n enten restarter seg og fungerer normalt, eller starter normalt uten å restarte seg. Det hender også at skjermen blir svart, også får jeg plutselig blue screen, hvor det står at pc'n restarter seg for å unngå "skade" eller noe. Går utifra at dette skyldes skjermkortet? Evt. tips til ett nytt skjermkort til rundt 1000-lappen eller noe som vil fungere greit? Spiller ikke så mye " krevende " spill, (mest league of legends). Endret 24. september 2013 av MST Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 24. september 2013 Rapporter Del Skrevet 24. september 2013 GTX 650 TI Boost http://www.dustinhome.no/product/5010747083/gigabyte-geforce-gtx-650-ti-boost-1gb-pci-e-dvi-hdmi-dp/ Lenke til kommentar
MST Skrevet 24. september 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. september 2013 Okei, men ut ifra bildene så ser det ut som at det er skjermkortet det er noe galt med, ikkesant? Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 24. september 2013 Rapporter Del Skrevet 24. september 2013 Så du koblet ut viften på skjermkortet, som er den eneste tingen som kjøler det ned?! Ikke rart det ser slik ut. Og ja, det skjermkortet er kast. Lenke til kommentar
MST Skrevet 24. september 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. september 2013 (endret) Den bråkte helt forferdelig, så det måtte byttes ut uansett. Er denne bedre enn den som ble postet her tidligere?:https://www.deal.no/deal/default.asp?page=vare&ProdusentID=90YV0430-M0NA00&ref=Prisguide.no&utm_source=Prisguide.no&utm_medium=cpc&utm_campaign=90YV0430-M0NA00 Og de støtter HK mitt? Gigabyte GA-MA790FXT-UD5P Endret 25. september 2013 av MST Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 25. september 2013 Rapporter Del Skrevet 25. september 2013 Den har en litt bedre kjøler, men begge to vil være veldig stille. Ytelsen er lik. Hovedkortet ditt støtter alle typer skjermkort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå