Gå til innhold

Spørsmål ang lånnedbetaling

Beyma

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil si at det ikke er noen fordel i det, men tanke på beløpet du har lånt. Ja, ja nå er jo så klart ikke rente en fordel når du har lån, men jeg vil si at det ikke var fornuftig å ta opp ett lån av en slik sum.

Nå vet jeg jo heller ikke helt hvordan økonomien din er osv, men det er jo ett annet tema.

Endret av BirgerCaC
Lenke til kommentar

Jeg vil si at det ikke er noen fordel i det, men tanke på beløpet du har lånt. Ja, ja nå er jo så klart ikke rente en fordel når du har lån, men jeg vil si at det ikke var fornuftig å ta opp ett lån av en slik sum.

Nå vet jeg jo heller ikke helt hvordan økonomien din er osv, men det er jo ett annet tema.

Så du mener at det blir for mye i lån?

Er ganske flink med økonomi og penger og har klart å spare meg opp en god egenkapital.

Grunnen til at jeg spør er at jeg har ekstremt stort ønske om å kjøpe meg hus, men når samboer har fått jobb i oslo sentrum, så blir det jo vanskelig å finne hus til vettuge priser.

Lenke til kommentar

Er utbetalt lønn jeg snakker om ja!

Med 16-20k så mener jeg lån og renter.

Okei, men det er da godt og høre. Gleder meg ikke til å bli lånslave, men håper nå et hus og en liten gressflekk for meg selv er verdt det!

Endret av Beyma
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...