Gjest Slettet-k4hfXf Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Hei, jeg prøver å logge inn på nettbanken for første gang, men jeg klarer ikke. (Bruker dnb) jeg går inn på "Logg inn nettbank", skriver inn fødselsnummeret, men det virker ikke. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Kontakt kundeservice via telefon eller chat, evt. utdyp hva du mener med «det virker ikke». 1 Lenke til kommentar
Q&A Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Ja, her må noen se på dine innstillinger. Det er ikke noe et diskusjonsforum kan hjelpe deg med. 1 Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Jeg regner med at du har en kodebrikke og skal bruke BankID. Dette krever at Java er installert og du må akseptere at den får lov å kjøre i nettleseren. BankID har en en liste over vanlige feil på sin nettside hvor du kanskje får hjelp. 1 Lenke til kommentar
Q&A Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 (endret) Jeg regner med at du har en kodebrikke og skal bruke BankID. Dette krever at Java er installert og du må akseptere at den får lov å kjøre i nettleseren. BankID har en en liste over vanlige feil på sin nettside hvor du kanskje får hjelp. Når det gjelder nye nettbankbrukere er java feil ende å begynne i. Det kan være problemet, men det kan også være andre oppstartsproblemer, så det er liten vits å bruke en halvtime på Java hvis ikke banken har brukt 30 sekunder på å sjekke at innstillingene er riktige. Hvis det er første gang at personen skal bruke nettbank overhodet, så har han/hun heller ikke BankID. Endret 26. september 2013 av Q&A 1 Lenke til kommentar
Arne Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Får du opp siden hvor du taster inn engangskode og personlig kode? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå