Tommyeen Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Ønske å komme i kontakt med noen som har helseangst å dele erfaring med det. Sliter litt:( Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 25. september 2013 Forfatter Del Skrevet 25. september 2013 kanskje noen vil svare her da, om noen har det likt meg. fikk noen plager med hodepine, og nå i etterkant litt svimmel/ustødig osv. begynte å lese på nett og har funne ut at jeg har symtom på hjernesvulst? jeg tenker på det å jeg blir livredd og føler jeg blir dårligere å dårligere. jeg klarer å roe meg litt i kanskje 5 min og men så plutselig blir jeg fryktelig redd inni meg, kvalm å sånn å tenker: ja typisk no har eg fått det symtome og som har med svulst og gjøre. var på MR av hode i går å jeg klarer nesten ikke mere av å gå å vente på svar, klikker snart noen som opplever det likt? å faktisk får fysiske symtomer? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Hypokonder kalles det. Og ikke google symptomer. Der kan man få kaldsvette til å være alt fra sesongforkjølelse til at du egentlig skulle ha vært død for flere dager siden. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Kontakt legen om det er noe unormalt, selvdiagnostisering fører gjerne til at man har en 4-5 dødelige sykdommer, minst. Samt en hel del nye symptomer gjerne, fort gjort å tenke at "joda, har hatt vondt i X og Y når jeg tenker meg om", dermed passer man inn i enda en diagnose med plager man ikke viste man hadde. Har du hatt unormalt mye vondt i hodet er legen veien Det samme gjelder svimmelhet, men ikke ta sorgens på forskudd. Er antagelig noe helt annet... Lenke til kommentar
vidor Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Du får MR-svarene dine i løpet av kort tid, og da vet du mer. Det å gå og spekulere på dette gjør ikke ting bedre. Svimmelhet og hodepine betyr ikke det samme som hjernesvulst. Det er symptomer som har mange ulike årsaker. Det er langt fra det å bekymre seg for noe og at det er reelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå