Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Oppsett for aux inngang

Magnarok

Anbefalte innlegg

Hei, har vært i kontakt med en kar angående aux inngang i min Peugeot 4007 2008 modell med Rockford Fosgate anlegg.

Slik den er nå er det ikke aux inngang i bilen, men han ga meg en liste over komponenter som jeg kunne installere for å få muligheten til aux:

MKI9200 Parrot kr 2290,-

Kabelsett RF kr 990,- (bestillingsvare ca. 1 uke)

Forlengelse kr 495,-

1. Ser lista grei ut?
  2. Prisen er mye lavere hos andre leverandører. MKI9200 Parrot fant jeg til 1250,- her (er siden til å stole på?)
  3. Kabelsett RF er billigere andre plasser, men er det en spesiell jeg må ha? Eller fungerer den så lenge det er en RF kabel?
  4. Hva er en forlengelse? Er det en forlengelse på RF kablen? Og hvor kan jeg finne dette?

Oi, ble mange spørsmål men setter stor pris på hjelp. Er helt blank på dette feltet, men håper noen her kan hjelpe meg! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du fått bekreftet at du IKKE har mulighet for "orginal" AUX i bilen din?? Synes den løsningen du kommer med er unødvendig dyr i forhold til hva du får. Har du sjekket med transmedia.no hva han kan skaffe??

Om du mener orginal Aux som i at det ikke er noen aux inngang som bilen er nå, så ja.

Har også sendt en melding til transmedia for en ukes tid siden, men intet svar enda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...