Gå til innhold

Er hp NX 7000 en bra maskin?

Anbefalte innlegg

Min mor har muligheten til å kjøpe Nx 7000 på avbetaling gjennom jobben. Prisen blir mellom 13-16000 etter at den er helt kjøpt ut og alle skatteferiepenger er trukket fralagt til.

Er der noen andre maskiner i samme prisklasse som vil være et klart bedre valg?`

Håper noen kan hjelpe til her så det ikke ender med at hun kjøper en totalt overpriset maskin.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hei du.

jeg vil anbefale deg sterkt om å be moren din om å kjøpe seg den maskinen. det er et veldig bra tilbud. og compaq nx 7000 er et av de beste maskinene i den prisklassen, hvis ikke den beste. men jeg så at f.eks. mpx hadde kommet med en ny nx7000. den din mor får billig, er det med 1,6 prossessor eller 1,4??

men etter min mening så er den maskinen en av de beste. så du kjøper nok en ikke overpriset maskin. jeg hadde slått til med den maskinen.

Lenke til kommentar

Sitter på en n x 7000 nå, har hatt den i tre uker.

Veldig godt fornøyd, ikke minst at den er av halv tykkelse av mine medstudenters nx9010 som de kjøpte gjennom skolen.

Er nå overbevist at dette er den stilleste bærbare pc som er lagd, når viften starter, hvis den starter, etter mange timer med 3D tegning og tunge programmer, stopper den før du nesten oppdager at den har startet.

ekstremt god skjerm..

Lenke til kommentar

ja selvfølgelig er det en centrino maskin, men sa som sagt at de nettopp kom ut med en 1,4 prossessor, så lurte på om det var denne moren fikk tilbud på eller den på 1,6.

til svortevik, tar jeg bare helt feil av deg nå kanskje? men siden du har oppimot 1000 innlegg her så skulle jeg ha trodd at du hadde litt peiling på data og sånt, men tydeligvis ikke da. den maskinen koster egentlig rundt 20k på mpx. med en 1,6 centrino. og når du får den for 13-16k så er det billig.

og som sagt compaq nx7000 er en veldig veldig bra maskin.

Lenke til kommentar

til svortevik, tar jeg bare helt feil av deg nå kanskje? men siden du har oppimot 1000 innlegg her så skulle jeg ha trodd at du hadde litt peiling på data og sånt, men tydeligvis ikke da. den maskinen koster egentlig rundt 20k på mpx. med en 1,6 centrino. og når du får den for 13-16k så er det billig.

Nå var jeg ganske enkelt ikke klar over at mpx og andre butikker førte denne maskinen. På tilbudet hun har fått står det at det er spesielt laget til annsatte i Bergen Komune, noe som tydlig vis er veldig feil siden maskinen ligger ute til salgs for alle.

Det står heller ikke noe om støy og andre ting som trengs fysisk bruk for å oppdage. En pc trenger ikke være bra i bruk fordi om den er bra på papiret, så derfor lurte jeg på erfaringer fra andre.

Så om en sparer 5000 på et kjøp, men produktet er dårlig, så er det ikke automatisk et bra kjøp fordi om en sparte 5k.

Men takker for alle svarene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...