ATWindsor Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Folk her e heilt unreal:P Prisen på iPhone 5c e virkelig ikkje så gale! Ja, kanskje der e androidmobila som har bedre specs på alt til samme/mindre pris, men ka så? det e jo brukeropplevelsen som teller!! iPhone har fortsatt sjukt smooth OS, bra batteri, bra kamera. ka meir kan du klage på da? Rundt 4k e virkelig ikkje så gale for dinna! Har nexus 4 sjølv btw.. Folk kan jo være opptatt av mer enn bare batteri, kamera og hvor smooth OSet er, om det er alt som betyr noe trenger man egenlig ikke en smarttelefon engang. Ellers så synes jeg ikke batteriet stikker seg ut som så fantastisk på iphone? AtW Lenke til kommentar
Daddyboy Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Folk her e heilt unreal:P Prisen på iPhone 5c e virkelig ikkje så gale! Ja, kanskje der e androidmobila som har bedre specs på alt til samme/mindre pris, men ka så? det e jo brukeropplevelsen som teller!! iPhone har fortsatt sjukt smooth OS, bra batteri, bra kamera. ka meir kan du klage på da? Rundt 4k e virkelig ikkje så gale for dinna! Har nexus 4 sjølv btw.. Folk kan jo være opptatt av mer enn bare batteri, kamera og hvor smooth OSet er, om det er alt som betyr noe trenger man egenlig ikke en smarttelefon engang. Ellers så synes jeg ikke batteriet stikker seg ut som så fantastisk på iphone? AtW Eg ser den :-) eg seie bare at prisen, om litt over 4k, ikkje e så forbanna høg som folk skal ha det til mtp ka du får:-) 1 Lenke til kommentar
kliodd Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Her i Japan får du en 32 GB iPhone 5s til 4400 kr på Apple store i Shibuja. Og en 5c koster 3000 kr. Så de prisene de opererer med i Norge er gankse så høye. Tatt i betraktning kun 5% moms og veldig høy konkurranse på mobilmarkedet skal prisen være noe høyere i Norge. Men ikke mer enn det dobbelte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg